Vždy je označím, že nejsou spam a ukáže se hláška: Zprávy z uvedené adresy nebudou označovány jako spam. Ale hned další zpráva je tam zas. V kontaktech mám adresu uvedenou normálně, v kolonce spam není.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? johana 56 před 3004 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V kolonce ‚Kontakty‘ (dole) se podívejte, které zprávy máte
označeny jako spam.
Zvolte možnost odebrat a následně přidejte do povolených.
0 Nominace Nahlásit |
Odpoveď byla označena jako užitečná
Potvrzuji kelley, pořídit spolehlivou emailovou službu. Jinak do nastavení, vytvořit filtr. Do filtru napsat klíčová slova, zvolit pravidla. Seznam už nemám několik let. A jsem za to rád.
0
před 3004 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?shibinka Nahlásit |
Nevím jaký přesně postup jsi použila. Jestli ti zprávy padají rovnou do spamu, tak jsi je tak zřejmě dříve označila. Já když jsem otevřel složku spam a tam ve čtverečku odfajfkoval vybranou zprávu a pak ji označil, že není spam, tak mi hned skočila do přijaté pošty.
3Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, ahold, briketka10
před 3004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak to se mi stává bohužel taky. Kepler to sice myslí dobře a mělo by
to tak fungovat – jenže ne vždy to tak funguje. Řešením by mohlo být
změnit e-mail. Třeba na Google mail – gmail.com…
To mosoj: mailový klient nejen že situaci neřeší, ale ještě zhorší.
Vyžádané zprávy označené Seznamem jako „spam“ se do klienta vůbec
nedostanou a zůstanou na serveru Seznamu, takže se o nich příjemce vůbec
nedozví. A ruční nastavení filtru taky není řešení. Ve filtrech není
žádná možnost: „když něco… tak NEoznačuj zprávu jako spam“…
Upravil/a: kelley
0 Nominace Nahlásit |
V nastavení si vytvořit patřičný filtr.
Seznam jako email mám, ale využívám poštovního klienta Windows Live Mail,
zcela bez problémů. Zobrazují se mi tam dva účty najednou, pěkně
odlišené. Zobrazování emailů na stránce Seznamu mám vypnuté.
Upravil/a: mosoj
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 3004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rada?Nepouzivat debilni seznam,neustale haze dulezity emaily do spamu.a prad dokola skopirovat a vlozit adresy odesilatelu do vyjimek,to je neskutecne zdlouhavy.Mam volny a ten to obcas dela taky.ale je 100× lepsi,nez stupidni seznam.
0
před 2994 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokročilý
Kelley: Nemáš pravdu. Nebyl jsem si jistý a tak jsem čekal až přijde
spam.
Přišel a je ve spamu na serveru i v klientovi !!!!
Zřejmě to dělá to, že nepoužívám protokol POP ale IMAP !! Nikdy jsem na
Seznamu potíže s emaily neměl. Vše jede tak jak mám nastavené.
Také má vliv nastavení úrovně zabezpečení v prohlížeči.
Seznam email používám dlouho.
Podobný problém jsem měla jen jednou po opravě ntb. To nefungoval nastavený
filtr, pomohla úprava přímo v kontaktech.
kelley: já už jsem na seznamu.cz asi tak 13 let a nikdy jsem problémy tohoto druhu neměl. Ani žádné jiné. Ale je možné, že není spolehlivé vždy. Spíše bych to ale viděl na konkrétní mailové adrese a jejím nastavení, ne na webu.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |