Dobrý den, potřebuji provést platbu přes internetové bankovnictví ve
výší 15 000 Kč. Mám účet u KB.
Zbývající denní limit uživatele k účtu – NEOMEZENÝ. Zbývající
limit subjektu – 10 000 Kč.
Vůbec nerozumím co je co. Budu tedy moci platbu provést nebo je nutné platbu rozdělit mezi dva dny?
Díky
Zajímavá 0 před 3089 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
;Pokud tam máš peníze, můžeš zaplatit 15.000 jednorázově. Zřejmě podle limitu by bylo možní jít i do mínusu. Maximálně do výše 10.000
0 Nominace Nahlásit |
Možná se mýlím, ale podle vysvětlivek přímo v bankovnictví (proč na ně nemrkneš?) předpokládám, že 10.000 máš definovaný limit účtu pro platby, neomezený limit platí pro daného disponenta (tady také Tebe ale mohl by být omezen třeba pro manželku – i když si nejsem jist zda osobní účet u kb dovoluje disponenta). Výsledek: účet Ti dovolí provést odchozí transakce do 10000 denně. Změnu limitů snad můžeš udělat na pobočce banky, možná tel. bankéřem. Jistě to asi nebudeš vědět, dokud to nezkusíš.
Redy: hledal jsem, to co píšeš mi dávalo smysl, ale nakonec myslím, že
nemáš pravdu. „V případě, že příkaz překročil limit subjektu, je
pro jeho autorizaci třeba – dle požadované částky úhrady – vyčkat
na obnovení limitu subjektu nebo navýšit limit subjektu na pobočce
KB.“ – help k MojeBanka http://www.mojebanka.cz/help_cz/a31.htm
Takže předpokládám, že ani příkazem v internetovém bankovnictví
nemůže překročit 10.000,– ve výdajích.
Upravil/a: Dochy
0
před 3089 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek