Získat zákazníky či obdivovatele něčím výjimečným, hlavně
kvalitou, líbivostí.
Není to ze dne na den, ale zabodovat lze i poprvé.
Někteří považují i vysokou cenu za automatickou kvalitu.
Upravil/a: hapiky
0 Nominace Nahlásit |
Tohle je tajemství, které si ty firmy chráněj. Obecně je to ale především kvalita a marketing.
0
před 1975 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Základem je cenová politika nastavena dlouhodobě tak, že i levné věci s touto značkou musíte koupit draho. Čím více vejde do povědomí že příslušná značka nabízí totéž co konkurence jen 5× dráž tím více se na ní lepí ti co touží po uznání za to čeho dosáhli v rovině osobní ekonomické prosperity.
Není to ale vůbec jednoduché, abyste mohli být dlouhodobě cenově nevýhodní a přesto pod tlakem konkurence nezbankrotovat chce to opravdu enormní investice do marketingu a často zapojit a přiživovat určitý kult osobnosti a nadřazenosti.
Upravil/a: anonym
0
před 1972 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drape, to jed velmi krátkodobé řešení. Takových značek tu už bylo hafo a tak nakonec nebyly tak exkluzivní. Zásadní je trvanlivost značky. Nejlepší reklama je zákazník. A zákazník je ten, kdo se k produktu a značce vrací. Vracet se nebude kvůli značce, ale kvůli kvalitě. Nejen produktu, ale i kvůli službám s produktem souvisejících.
to máš jistě pravdu, ale pravdou také je že ta kvalita už zdaleka nemusí být tak exklusivní jako značka sama. Stačí když by se v nezávislém srovnání produkt značkového výrobce ocitl alespoň v první třetině nejlépe hodnocených a pak už je to jen o marketingu a umělém pozlátku… kvalita určitě nehraje prim.
Takovému applu například stačilo být skutečně revoluční jen prvních pár generací iPhonu a dnes ? dnes už jen tak zlehka drží krok a s ničím revolučním rozhodně nepřichází. Skutečné inovace se dávno přesunuly do jiných firem, Apple ale nadále těží ze sílné značky kterou ale vybudoval v dávno zašlé době kdy skutečně představoval firmu který svůj obor posouvá výrazně kupředu. Tohle naštěstí nemusí dělat věčně, dnes už stačí na trh dodávat „průměr“ se slavným logem … a spotřebitelské doporučování jede do znační míry na setrvačnost, nikdo nově nezkoumá, zda se to i dnes vyplatí 🙂
Samozřejmě je potřeba exkluzivitu značky/jakékoli/ i nadále posilovat. A krach k tomu určitě nevede.