Avatar uživatele
anonym

Jak napsat žádost o zrušení paušálu?

Dobrý den, chci se zeptat, jak správně napsat žádost o zrušení paušálu.

Začala jsem takhle:

Žádost o zrušení paušálu

chtěl(a) bych zrušit nynější paušál z důvodů přechodu na mobilního operátora..... Jméno příjmení, bydliště, tel. číslo a adresa???

Děkuji za dopověď
Doplňuji:
Jde o mobilního operátora EMEA

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4069 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

U jakého operátora rušíte paušál? Ideální je totiž vždy skočit do značkové prodejny operátora, kde to všechno vybaví.

Pokud máte operátora U:fon, doporučím použít tuto výpověď, kterou jsem nedávno našel na jednom fóru od Pavla – http://www.edis­k.cz/stahnout-soubor/69075/vy­poved_ufon_mus­tr.odt_13.84KB­.html
Jen si to prosím trochu zharmonizujte, aby to bylo na vaší službu apod. a určitě si opravte údaje o operátorovi – nevlastní jej Mobilkom, ale Air Telecom, adresa je jiná apod. Nezapomeňte tam uvést, že si přejete ponechat číslo nebo jej převést k jinému operátorovi!
Doplňuji:
Tak to mi nic neříká, každopádně obecně, co by každá výpověď měla obsahovat, jsou jméno a příjmení, rodné číslo/IČO, trvalé bydliště, Vaše telefonní číslo a zákaznické číslo, pak co tedy požadujete, datum a Váš podpis.
Pokud máte závazek, tak se musí doplatit všechny paušály dopředu, řada společností si účtuje poplatek za zrušení služby a důležité je mít vše zaplacené – nesmíte tam mít dluh.
Ideální by bylo se zeptat u společnosti, že chcete zrušit tu službu, co všechno pro to máte udělat.

Upravil/a: Bedy

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Jsemtady

Nemusi to mit nejaky specificky format. Jde spis o spravnost udaju. Musi tam byt datum, k jakemu dni, vese adresa, o jake cislo se jedna a co s tim chcete udelat a podpis.

Ale pozor na ro co s tim chcete delat ..
Jedna vec je ukoncit/vypnout cislo
Dalsi vec je prevest cislo na kredit
A dalsi je prenest cislo k jinemu operatorovi

Pokud ho chcete prenaset, tak nejdrive k novemu operatoru a ten vam poradi. V soucasne chvili je lepsi k puvodnimu operatoru zavolat/zajit protoze vam da CVOP, kdere potrebujete k prenosu, postou to trva o dost dele. S tim cvop vas novy operator prevede jiz za 4dny.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
klob1

nejprve zrušit an původním operátorovi automatické prodlužování smlouvy,je to nějaké slovo auto v té smluvě!…a zrušit před koncem vypršení smlouvy je na to nějaká lhůta,jinak se musí zaplatit neboli doplatit do konce smluveného období.u původního operatora..
a také to číslo smlouvy..a hlavně pak mít potvrzení,o sku­tečném zrušení smlouvy zpět,jinak by byla ta původní platná dál.jinak smluv můžeš mít kolik chceš a platit zrovna tak..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ivzez

Peggy, nedoporučuji psát „žádost o zrušení paušálu“!

S operátorem máte uzavřenu smlouvu, kterou je nutné řádně vypovědět.
Odešlete-li mu „žádost o zrušení paušálu“, nemusí Vám vyhovět.
Než Vám odpoví, uběhne nějaká doba a stejně budete muset dát výpověď.

Délku výpovědní lhůty a informaci o tom, od kdy poběží,
byste měla najít ve své smlouvě a ve všeobecných obchodních podmínkách
svého operátora.

před 4049 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet