Už je to nějaký ten rok co jsem nakupoval naposledy na Aukru, teď je to
tam samé PayU.
Moje otázka je ohledně postupu platby přes standartní bankovní spojení
(tedy platba na účet).
Koupil jsem si nějakou věc (kup teď) a zvolil jsem si, že chci platit
prodávajícímu na účet…ale žádný potvrzující e-mail s informacemi
o platbě už nedošel a na profilu prodávajícího taky nemá nic
napsaného…už ani nevím jaký je postup ze strany prodávajícího (jestli
musí potvrdit prodej nebo ne).
Můžete mi prosím někdo poradit?
Děkuji moc za odpovědi.
Zajímavá 0 před 4129 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Většinou mívá prodávající na svém profilu doplňující informace k platbám (vč. čísla účtu). Pokud tuto možnost k platbám zadal.
Jak je to s potvrzujícími informacemi opravdu nevím.
0 Nominace Nahlásit |
Všechno bylo zveřejněné na stránce aukra. Je tam buď účet majitele nebo PayU, což je také platba na účet.
0 Nominace Nahlásit |
Po každé uzavřené aukci Aukro posílá vzájemně maily kupujícímu a prodávajícímu s kontaktními údaji. To funguje naprosto spolehlivě. Pokud jste mail nedostal, zkontrolujte si kontaktní údaje ve svém profilu, jestli tam nemáte neplatnou adresu. Také můžete napsat prodávajícímu prostřednictvím vnitřní pošty.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek