Koupila jsem si 6 spotřebičů bílé techniky originál při koupi
kuchyně Oresi v krabicích a nemám ani jeden záruční list.Nyní potřebuji
jeden výrobek reklamovat.Co s tím?
Doplňuji:
zapomněla jsem dodat, že pracovníci Oresi mi vše zapojili a „odpad“ sami
zlikvidovali. Tudiž krabice nejsou a mám pouze jenom návody.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4183 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Stačí paragon nebo faktura. Obraťte se na prodejce.
Doplňuji:
Solidní prodejna je schopná ověřit pravdivost a v případě ztráty
paragonu vystaví kopii.
Vlastní zkušenost.
Pro zajímavost.
Ve velkých marketech je dokonce monitorované zboží na kase a je možné
identifikovat kopené zboží proti paragonu jakkoliv dlouho zpětně. Také
vlastní zkušenost.
Upravil/a: mosoj
4Kdo udělil odpovědi palec? iceT, pusinka50, briketka10, badisko
před 4183 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
oni to maji v databazi ..musite na stejnou prodejnu ..nicmene musite mit nejakej doklad ze jte to koupila tam…:D
2Kdo udělil odpovědi palec? mosoj, briketka10
před 4183 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
to olm: Krabici nemusí mít v žádném případě. Ani paragon a ani fakturu nemusí mít. Pokud platila z účtu tak stačí výpis z banky a dokonce prý i v jistých případech stačí dokonce svědectví jiné osoby. Ale jak to přesně funguje nevím. Já mám zase zkušenost s jedním zásilkovým obchodem, že jsem u nich reklamoval zboží bez záručního listu bez paragonu jen s pomocí krabice. Od té doby jim plně důvěřuji.
0
před 4183 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek