Koupil jsem si u Alzy mobil a po třech týdnech se mi sekl displej. Velmi „erudovaný“ pracovník za přepážkou odborně posoudil mobil a řekl, že kvůli malému škrábanci mi reklamaci neuznávají.. Tak jsem ho nechal poslat na posouzení do Huawei servisu přes Alzu. Telefono po asi SESTI týdnech vrátili, že je mechanicky poškozen. Se škrábancem displej NEMÁ nic společného, neboť jsem ho škrábnul druhý den koupě a tři týdny běžel na jedničku. Jsem z toho úplně vedle. Spotřebitel nemá šanci. Máte někdo zkušenosti?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 4454 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
„telefon po ŠESTI týdnech vrátili“ ? Reklamace musí být vyřízena do max 30ti dnů a jestliže nebyla vyřízena do této doby,tak ze zákona Vám musí vrátit peníze v plné výši a je jedno jak ta reklamace dopadla nebo nedopadla,protože 30 dnů uběhlo.
0 Nominace Nahlásit |
No mě při podobné situaci pomohlo pohrozit ČOI-kou, neboli Českou Obchodní Inspekcí. Dále existuje pár dalších organizací na ochranu spotřebitele. Zkuste trochu tvrdší taktiku.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek