Avatar uživatele
anonym

Jak se dělá průzkum trhu?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? panenka před 5008 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Marketingový informační systém (zkráceně MIS) je v podstatě nástroj, kterým se vyhodnocují získaná data. Každá firma si v prvé řadě vytváří systém jakým způsobem a jaké informace chce získávat.[2] Proces získávání dat se označuje jako marketingový výzkumný systém, ten má nejen aktivně vyhledávat marketingové informace, ale měl by i umět popisovat a vysvětlovat současný stav. Znamená to, že by měl sledovat a prognózovat trendy celého odvětví.[3] V menších firmách, které nemají informační systém se sice také hovoří o „systému“, ale předávání informací z jednotlivých útvarů probíhá skrze e-mail, sdílené disky nebo jiné způsoby komunikace.

Více info v odkazu

Zdroj: http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Mar­keting

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

průzkum lze provádět celou řadou způsobů. Je důležité za jakým účelem či pro jaký produkt se dělá. Dnes se většinou průzkumy dělají za pomocí specializovaných agentůr, které jsou na to zavedeny .Většina průzkumů se provádí pomocí formůlářů, některé pak i přímým dotazováním.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání