Marketingový informační systém (zkráceně MIS) je v podstatě nástroj, kterým se vyhodnocují získaná data. Každá firma si v prvé řadě vytváří systém jakým způsobem a jaké informace chce získávat.[2] Proces získávání dat se označuje jako marketingový výzkumný systém, ten má nejen aktivně vyhledávat marketingové informace, ale měl by i umět popisovat a vysvětlovat současný stav. Znamená to, že by měl sledovat a prognózovat trendy celého odvětví.[3] V menších firmách, které nemají informační systém se sice také hovoří o „systému“, ale předávání informací z jednotlivých útvarů probíhá skrze e-mail, sdílené disky nebo jiné způsoby komunikace.
Více info v odkazu
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketing
0 Nominace Nahlásit |
průzkum lze provádět celou řadou způsobů. Je důležité za jakým účelem či pro jaký produkt se dělá. Dnes se většinou průzkumy dělají za pomocí specializovaných agentůr, které jsou na to zavedeny .Většina průzkumů se provádí pomocí formůlářů, některé pak i přímým dotazováním.
3Kdo udělil odpovědi palec? gnr54, Michal Kole, JanyOK
před 5040 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek