Dobrý den. Objednal jsem si zboží na dobirku od jedné nejmenované firmy na dobírku v hodnotě přes 2000 Kč. Ted když mi přišla zásilka poštou domů, dobírková částka byla jen 2 kč a v balíčku pouze faktura – daňový doklad – záruční a dodací list. Prvně sem jásal, že to mám zadarmo, ale na druhou stranu mam obavy, aby mi někde nenaskakovalo nejaké penále za nezaplacení. Je možná chyba na jejich straně, nebo mám čekat nejakou složenku, popř. jak se mám nyní zachovat? Prodávající používá službu Uloženka s.r.o.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3231 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Hele normálně bych do firmy zavolal a sdělil jim tvůj problém a určitě to nějak vyřešíte 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Žádné penále ti naskakovat nebude…
😉
Kontaktuj prodejce a sděl mu, k čemu došlo – a poptej se, jak to hodlá
řešit…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Nojo ale i kdyby ti přišlo jen to co píšeš, stejně by balík stál víc, určitě ne dvě kačky…
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě se spoj s prodejcem, došlo jejich vinou k omylu, dohodni se na způsobu platby. Před Vánocemi se mi zase stalo, že mi přišla dobírka, objednané zboží, ale také složenka, kterou omylem vypsal prodejce, přehodil jeho a mou adresu, takže jsem musela dobírkovou částku vybrat a vypsat novou složenku a peníze prodejci odeslat. Byli moc rádi a děkovali za solidnost. Každý se přece může zmýlit, ale přece nebudeme „zloději“. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
inu za blbost se platí a spískal to dodavatel…Ty seš z obliga a tím to hasne, rozdíl zacvakne to expedient, příště si dá bacha nebo ho vyrazí z místa, no já bych tam zavolal a domluvil se na vyrovnání, asi jsem vůl a druhého takého v ČR není…
0 Nominace Nahlásit |
Ja bych zvolil variantu nechovat se jako čech-slovan a kontaktoval bych majitele s tím, jak se věc má a jak mu případně zboží doplatit.
0 Nominace Nahlásit |
popř. Kde myslíte že je chyba ? na straně firmy nebo té Uloženky s.r.o
? přidávám zkušenost nalezenou na webu :
„U Uloženky se mi párkrát stalo, že mi vybrané peníze za dobírky
zapomněli poslat, ale hlídal jsem si to a po první urgenci vždycky hned
platbu poslali. “
Takže říkáte být slušný a zavolat firmě nebo být ***** a nedělat nic ? A neni furt možné že příjde nejaka ta složenka nebo něco ? nebo to co mám v balíku nemam povinnost uhradit ?
Tak to jsem asi nepochopil…
V balíčku bylo i zboží a nebo „pouze faktura – daňový doklad –
záruční a dodací list“???
Pokud ti přišlo i zboží, pak je, samozřejmě, musíš uhradit – omyl
prodejce tě této povinnosti nezbavuje…
A pokud ti zboží nepřišlo a za dobírku 2,– Kč jsi dostal jen doklady,
je řešení na prodejci – aby ti poslal zboží (za které – opět,
musíš zaplatit).
Jo ted sem si všiml že sem to blbě napsal… zboží tam samozřejmně byl. Takže tím pádem tu fakturu musím uhradit ?
Ano, fakturu musíš uhradit…
😉
Ale předtím kontaktuj prodejce a domluv se s ním na způsobu úhrady (např.
pro bankovní převod potřebuješ variabilní symbol, aby prodejce věděl, že
jde o platbu od tebe a za tuto fakturu – a namísto dobírky).
😉
NOZ ( http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-89 ), Hlava IV, Díl
1 – Bezdůvodné obohacení…
😉
Přinejhorším prohraný soud – tedy úhrada zboží, soudních poplatků,
nákladů protistrany…
___
Já bych prostě kontaktoval prodejce a podle jeho pokynů zaplatil – je to
i slušností…
BTW – můžeš si – vrámci řešení, říct o nějaký
´dárek´…
😉