Před zvedením EET jsme v restauraci dostávali lístek na který obsluha zaznamenala jednotlivé objednané položky, každý měl přehled o své konzumaci. Včera jsem byl posedět s kamarádem již jsme žádný lístek nedostali až při odchodu jsem dostal účtenku proti zaplacení. Až potud bylo vše v pořádku.Doma jsem zjistil u jedné položky účtováno 6× přitom bylo objednáno 5×.Nevidím v tom úmysl ale před zavedením EET se často stávalo, že obsluhující personál se často střídal a zjevně nebyl znalý cen atp. Docházelo k různým nedostatkům v počtu či výši cen zapsaných obj.položek. Toto se vzápětí při další konzumaci vysvětlilo a na lístu opravilo. Mám obavy,že při větším počtu 6–8 lidí u jednoho stolu a vzájemném uctívání rundami je pro personál EET zlatý důl pokud bude „nepozorný“ případně otrlý ve svůj prospěch, při zadávání jednotlivých položek u osob.Taky u vás dochází k různým nedostatkům a jak je řešíte pokud je řešíte?
kefud.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Drap před 2907 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
U nás to chodí stejně, jako to chodilo dříve. Toto je věcí dohody hosta a obsluhujícího. Vždy, a nejen v restauraci, se vyplácí kontrola účtenky.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
I u klasických lístků se mi několikrát stalo, že byl účtován jiný počet než konzumován. Někdy má lístek obsluha u sebe, ne na stole u zákazníka. Při obsluze nové techniky může k chybám docházet i bez úmyslu. Prostě si to sám sledujte a případnou nesrovnalost reklamujte.
0 Nominace Nahlásit |
… s tím co popisuješ, nemá EET vůbec nic společnýho – lístek s plotem je něco jinýho než účtenka, či paragon, slouží jen jako podklad konzumace provýpočet útraty …
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1703 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 606 | |
zjentek | 573 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |