Můžete prosím mi vysvětlit? Dcera založila účet zdarma v bance před měsícem na kapesné. Vložila jsem ji na účet 1000,– Kč. Utratila za měsíc 900,– Kč zbytek k dnešnímu dni 20,– Kč. Kde jsou 80,– Kč. ? V blokace nejsou, ne zaúčtované platby nejsou. Děkuji.
Zajímavá 0 před 944 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Netuším. V bance to může fungovat různě (záleží i na bance, typu
účtu a dalších věcech).
Třeba utratila 980 Kč. ;)
Třeba je 80 Kč poplatek za něco, např. výběr (nebo dva výběry)
z cizích bankomatů nebo něco jiného. Účet je sice veden zdarma, ale
(jednorázový) poplatek může být i za něco jiného.
Není nic v pohybech na účtu nebo tedy přehledu příjmů i výdajů?
I poplatky jsou tam samozřejmě zaznamenány a je tam taky napsáno, co ej to
za platbu.
Líp to ještě prekontrolovat, popřípadě se zeptat přimo na
pobočce banky.
Upravil/a: Disraeli
0 Nominace Nahlásit |
V bance to funguje tak, že se tam peníze neztrácejí*. Takže peníze někde jsou a není žádný problém to zjistit např. přes internetové nebo mobilní bankovnictví, dotazem na telefonického bankéře nebo návštěvou banky. Pokud je zůstatek skutečně 20 Kč, tak proběhl nějaký další pohyb ve výši 80 Kč.
0 Nominace Nahlásit |
Najčastejšia „strata“ vzniká platbou cez bankomat inej banky. Overte si vo vašej banky, prípadne v podmienkach, ktoré dostávate spolu so zmluvou, ktorých bankomatoch to máte bezplatné.
V pohybech nic ne zaznamenáno. Dcera to vzala tak že od částky která se připsala mínus vše za co utratila v obchodech a výsledek – chybí 80,– Žádná blokace ani nezaúctovane platby.
Nesmysl. V historii musí být vidět připsaných 1000 a pak odepsané jednotlivé částky. Součet musí sedět, jinak je to na reklamaci a velký průšvih banky. Banka která neumí sčítat jednotlivé položky nemá na našem trhu co dělat.
Proč „mínus vše, co utratila“? Banka eviduje zůstatek po každé platbě. Když napíšete název banky, tak poradíme, kde hledat.