https://www.novinky.cz/cestovani/clanek/piloti-museli-v-polovine-atlantiku-otocit-letadlo-zpet-do-evropy-v-kokpitu-prasklo-okno-40346492#seq_no=6&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=ZkwkKSyt1W4-202012301536&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Piloti letěli přes Atlantik a protože jim v půlce prasklo sklo, tak to
otočili zpátky. No geometricky je lepší pokračovat než to otáčet. Ale to
je můj názor: Jak to vidíte vy? Děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Kepler před 1455 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nadpis novinářského článku musí být přitažlivý.
Jak se píše dál, nebylo to v polovině letu a nebezpečí nebylo velké,
takže nevyužili ani náhradní letiště.
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
Piloti v prípade poruchy musia brať do úvahy niekoľko vecí:
1 – počasie v danej oblasti a na trase
2 – profil letu
3 – vplyv poruchy na ďalší let a bezpečné pristátie
4 – dostatok paliva aj s potrebnou rezervou, v prípade ďalších
problémov
5 – možnosti náhradného letiska
6 – zdravie a životy cestujúcich
Toto všetko musia prekonzultovať s najbližšou riadiacou vežou (a
postupne s ďalšími na trase), ktorá zabezpečuje ďalšie podmienky pre
bezpečný let, prípadné záchranné akcie a vylovenie cestujúcich
z vody.
O lete a spôsobe pristátia rozhoduje službukonajúci kapitán lietadla.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Já si jen trochu rýpnu. Nepíšou, že se v půlce otočili, píší totiž že se otočili v půlce Atlantiku. To znamená v polovině vody a ne letu. Přeletím Atlantik a ještě mi zbývá mnoho hodin letu.
0 Nominace Nahlásit |