Já mám trochu neschopnýho instruktora, a tak si o všechno musím
říkat. Jenže už nevím o co si mám říct, protože o ježdění skoro
nic nevím. Takže už se umím rozjíždět do kopca i z kopce, řadit třeba
z dvojky na čtverku a opačně. A co ještě bych se měla naučit?
Doplňuji:
To co jste sem napsali samozřejmě umím mě to připadá jako takovej základ.
Se změnou autoškoly bych to měla těžší, ještě u nás v okolí učí
takoví 2 raplíci ke kterým se mi nechce od příjemnýho instruktora.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Adéla Joon před 4504 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Učili jsme se vyhlášku, zkoušeli jsme si řídit napřed na trenažeru, později na dopravním hřišti a až teprve potom v silničním provozu, údržbu vozidla teoreticky i prakticky (např.výměna pneumatiky, oleje, žárovky atd.) a také první pomoc. Celý kurz trval cca půl roku, tzv. rychlokurz asi tři měsíce a pořádal ho Svazarm.
0 Nominace Nahlásit |
Pravidla, základní údržbu. kontrolu vozidla a samozřejmě jezdit v provozu. I po skončení autoškoly se člověk musí ještě dlouho učit, aby se stal dobrým řidičem.
0 Nominace Nahlásit |
No jo, takové rozjíždění se z kopce, to dá zabrat.
A řazení z 2 na 4, to jsem se ani neučila. Já se učila řadit >
1–2–3–4.
Nauč se brzdit. Nauč se hlavně pravidla. Nauč se blikat při změně směru
jízdy. Nauč se parkovat. je toho hodně, co bys měla ještě umět, Ale abych
to vše vyjmenovala, to by bylo na 2 hodiny psaní. Pokud tedy umíš jen to,
co jsi napsala.
Doplňuji:
To si ale musíš rozmyslet, jestli chceš instruktora příjemnýho, nebo
takovýho, kerý tě naučí všechno, co potřebuješ.
Upravil/a: terry
0 Nominace Nahlásit |
hlavne si nekde zkuste parkovani, treba i sama po autoskole. zkuste si ruzne typy, paralelne, za sebou … to se mnou instruktor zkusil jen jednou. jezdim uz par let a porad se citim pri parkovani do malinkatych boxu pro auta nejisty (napr u nakupnich center apod.) trenovat, trenovat, trenovat.
dalsi rada, sledujte zrcatka a hlidejte si slepy uhel. snazte se predvidat co
udelaji ostatni ridici, chodci. znam spoustu kr*tenu co si fakt na prechodu
reknou „mam prednost tak se ani nerozhlidnu“. i kdyz mate na krizovatce
prednost, pocitejte s tim, ze vam tam muze nekdo vjet.
Doplňuji:
jak rika drap, zabere to par tisic kilometru abyste se do toho dostala. dodal
bych – kdyz na krizovatce nevite (nejasna situace, chybi znacka, nebo si ji
nevsimnete), je lepsi zastavit, nez tam do nekoho vlitnout. myslete dopredu,
predvidejte chyby ostatnich.
Upravil/a: gnosis
0 Nominace Nahlásit |
zažádej o změnu instruktora
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4504 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejdřív ses měla na tu autoškolu poptat, někoho kdo tam řidičák dělal. Jak to tam probíhá, jací tam jsou učitelé… To byla první věc na kterou jsem se informovala já. Potom by sis nemusela dělat hlavu že máš učitele debílka ;)
0
před 4504 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
z kopce se umí rozjet auto samo, k tomu autoškolu nepotřebuješ :D :D
nauč se parkovat – do řady u silnice mezi auta, na parkovišti
nějakého obchoďáku čelem vpřed, vzad. Nauč se couvat. Nauč se techniku.
Mě ukazoval i jak tankovat. Nauč se používat světla – když čekáš na
přejezdu kde pojede vlak, musíš mít světla ztlumený, kdy použít mlhovky,
že zadní můžeš použít samostatně, zatímco přední jenom zároveň se
zadníma. Nech si vysvětlit všechny kontrolky. Zkus si domluvit nějakou
jízdu po setmění, aby sis vyzkoušela jízdu v noci, protože oslnění od
světel aut za tebou při pohledu do zpětnýho zrcátka tě můžou vyvést
z míry, když to nečekáš a neznáš. Já vím, teď v létě se stmívá
dost pozdě, no, tak jedině říct rodičům, ať poprvé v noci nejedeš
sama. Křižovatky se nauč – abys pak zbytečně neotálela s tím kdo má
přednost, projdi si celou učebnici autoškoly a ptej se při jízdě na to, co
si nepochopila nebo co potřebuješ vysvětlit.
Já dělala autoškolu v tý největší zimě, vánici, dešti, ledu na
silnici, v závějích, to byla teprve autoškola a při závěrečných
zkouškách jsme měli na silnici vrstvu ledu a čerstvého sněhu na tom,
žůžo :D
0
před 4504 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
dost problémů nadělá couvání,parkování do řady za sebe,,rozjezd
v kopci......
Já když šel do autoškoly na osobák tak jsem měl najezdíno skoro 100tis.
km bez papírů(s Tatrou 813) takže jízdy bez problému,jen jsem si musel
zvyknout na řazení u osobáku jelikož tatra má 24 stupňů včetně
redukční převodovky a hlavně 2 a 3 st. redukce se řadí s meziplynem. Po
tom co jsem dostal papíry na osobák jsem si udělal ještě C+E a T+E.
0
před 4504 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek