Avatar uživatele
anonym

Jak v grafickém 3D editoru Blender posadit objekt zvolenou plochu do základní roviny scény?

Potřebuji otočit objekt v 3D editoru Blender tak, aby si s absolutní přesností sedl zvolenou plochou (FACE) na základní rovinu XY scény.

Nemusím kvůli tomu dělat něco tak absurdního, jako spouštět fyzikální simulaci, nechat objekt padat a čekat na vypočítaný klidový stav, že ne ? určitě to jde mnohem jednodušeji v editačním režimu 🙂 Děkuji za radu zkušených 3D grafiků.
Doplňuji:
Děkuji za odkaz, tam jsou uvedeny všechny možné metody zarovnávání, avšak ten můj problém nejlépe řeší až plugin který jsem právě našel http://www.you­tube.com/watch?v=Mib9i­tAlBjw a funguje bezvadně http://wiki.blen­der.org/index­.php/Extension­s:2.6/Py/Scrip­ts/3D_interac­tion/Align_by_fa­ces … je pouze nutné vytvořit dočasnou rovinu rovnoběžnou s ze základní rovinou XY a pak plugin použít.

Zajímavá 0 před 4070 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Jsemtady

http://blender­mama.com/preci­sion-work-in-blender.html

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek