Mám hospodu a chtěl bych poprosit zda-li by mě někdo pomohl s problémem jak vést skladovou evidenci vč. toho abych měl přehled co dokoupit v jakém množství apod.. nějakou radu jak to vše evidovat. Děkuji mnohokrát i za případné rozsáhlé odpověďi pro to abych to pochopil. :D Děkuji
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? bolak před 3936 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Starý nemoderní systém.
Záleží zda děláš tržby každý den, nebo v nějakých turnusech. pokud
denně je to přehlednější. Najdi si účetní program, který ti vyhovuje,
mi vyhovuje třeba i excel. Udělej si v něm tabulky. Ty si rozděl, není
dobré mít jen jednu dlouhou, je to nepřehledné. tak třeba tabulky: alko,
nealko, cigarety atd. Vždy když něco naskladníš, tak to dopíšeš,
vyskladníš zase odepíšeš. Zdá se to složité, ale jde o zvyk.
Nový moderní systém.
Pořiď si čtečku čárkových kódů, nemusíš používat ty obchodní,
můžeš si vytvořit svoje. Jen načteš, odklikneš kusy a je to. Samo se to
načte do programu a dokonce se dá nastavit i upozornění na nízký
počet zásob.
0 Nominace Nahlásit |
Kdysi jsem si vedl klasické skladové karty. Karta ve skladě byla u každého zboží. Dobré je si stanovit minimální zásobu a jak se k ní blížíš, tak hned objednat. Ta zásoba je závisla na průměrné spotřebě a na tom, jak často vozí /a nebo nakupuješ sám / zboží. Dnes neni problém sledovat to na počítači, chce to však pečlivost při evidenci.
0
před 3936 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud nedokážeš sám v excelu nebo LibreOffice tak zkus hotový program.
Přece si dnes nepovedeš skladové karty i když to je také řešení.
0
před 3936 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
myslím,že dokupy zvladnou zaměstnanci sami…a za své :D No ale vážně:
je dobre mit program s kasou kde se i natěžuje zboží(stávající a nově
koupené).Při prodeji se automaticky odtíží od skladoveho hospodářství.
Je nutno nejdříve dát do evidence-např.klapka na epresso = odtíží se
automaticky(7–8gr. kávy,2 cukry,smetana do kávy) nebo klapka Cuba Libre =
odtíží se automaticky(5 cl Bacardi,2 dcl coly /nebo lahev/1/4 limetky)
atd.
Doplňuji:
NENÍ ZAČ ...........................
Upravil/a: mojitek
0
před 3936 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak důležitá je hlavně dobrá organizace fyzického prostoru. My máme třeba regálové systémy od https://www.meta-online.com/cz/produkty/regaly-ocelove-konstrukce na suchém skladu a máme docela dobře zorganizovaný i mokrý skla a lednice, ale o to se stará kolega. A pak samozřejmě papírová evidence a pravidelně inventury. Bez toho to jednoduše nejde. 😉 A vedle toho dobrá komunikace lidí, kteří hlásí, co dochází a tak dále. :)
0
před 735 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ale to je predsa jednoduché – existujú i zadarmo programy, kde je spojená skladová a pokladničná evidencia.
keď si kedykoľvek necháte vybehnúť žurnál, poznáte SKUTOČNÉ stavy zásob, dá sa i nastaviť samostatný výpis dochádzajúceho tovaru – limit si nastavíte sám.
úplne najjednoduchšie sa ale javí systém fyzickej kontroly – naučte sa, že v sklade má všetko svoje miesto, nie ukladať ten istý tovar raz tam a raz sem (kľudne urobte v regáloch i štítky) a letmým pohľadom zistíte, čo treba dokúpiť.
ale chce to dodržiavať systém.
a vôbec, systematickosť je základným predpokladom akejkoľvek evidencie, prehľadu.