Avatar uživatele
MadAnnie

Jak získat od e-shopu peníze zpět?

Objednala jsem si zboží přes e-shop, je to hodnota 580Kč což není moc, ale přesto… Je to skoro 14 dní a prodejce nekomunikuje – neodpovídá na emaily, nebere telefony a zboží v nedohlednu… Jak získat alespoň peníze zpět? Máte někdo zkušenost?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 4000 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
brillant

Již se to tu řešilo – používejte vyhledávání. http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=platba%20p%C5%99­edem

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Peníze asi už zpět nedostanete. Zásadně nikdy neplaťte zboží „platbou předem“. Vždy zaplatím dobírku, při převzetí zboží.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
postcd

Najděte si kde všude na internetu se o shopu píše, shromážděte odkazy na ty diskuze a s odstupem jednoho týdne kontaktujte eshop s prosbou o vrácení peněz nebo informace o objednávce, uveďte detaily objednávky. Nevyhrožujte, ale uveďte také že jste našla ty a ty stránky o eshopu (například heureka.cz má dost velkou páku) a že byste se ráda podělila o své zkušenosti s jejich eshopem. Nesmí to vyznít jako výhružka. Kontaktujte je takto třeba 5× ob týden. ne jen emailem. snažte se oprostit od emocí.

pokud se to nepovede, zanechte negativní recenze, alespoň pomůžete dalším potenciálním zákazníkům, kteří před nákupem hledají zkušenosti s danou firmou na internetu. pomůžete jim tím, že zanecháte negativní recenzi a oni nebudou okradeni jako Vy.
Doplňuji:
já nakupuji přes http://heureka­.cz/#c700 , protože mi to najde nejlevnější zboží a zároveň si mohu kontrolovat zkušenosti minulých zákazníků s eshopem.

Upravil/a: postcd

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek