Nevypadá to jako pravidelná linka.
Zdroj: https://www.flightradar24.com/data/flights/dv5038
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Muselo to být obrovské letadlo a to kolem nelítá každým dnem. Tolik
řevu jak tur. No, nicméně letos byla zrušena sankce ze strany Kazachstánu
ohledně dovozu plemenného skotu. No jinak těch pět hodin letu, to by se na
dálnici dalo vydržet. Ale borci vzadu pijou z PET Bráníka hnůj a co pilot?
Furt čučí.
Né, fakt, tento zvuk motoru Boeingu a neobvyklá trasa mě donutilo, abych via
flightradar sledoval celou jeho trasu.
🙂
Nejdřív jsem si domýšlel, že první přistání bude Vyškov. Pak někde
v Polsku. Pak Minsk. Pak Moskva. Jenže letěl hodně daleko pod Moskau. No a
to stálo za to sledovat. Moje letadlo, bližší než TV pořady. A vezlo
naše výrobky.
Tak nic,, to je vše ahoj!
Hodpodské časové ‚un bier blonde‘ rozpětí ta cesta z Brna do Kazachstánu trvá 9 až 12 točených piv.
Za ním letí kzr922 z Frankfurtu, který je rychlejší. Můj Boeing jen 309 – 395 kts a KZR 922 410 kts. Kšefty s Kazachstánem tedy fungují.
Boeing 737–548 patří Kazachstánu, http://www.scat.kz/en/ a pro
něco si do Brna letěli. Asi nějaké stroje. V Drásově Siemens vyrábí
trafa, turbíny a j. Nebo Zetor.
https://www.flightradar24.com/VSV5038/1d74c9ad
Možná tam exportujeme traktory http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/kazachstan-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr-19304.html#sec2
Ten burácel jako kdyby byl těžký a plný paliva. Našel jsem že letí do Petropavlovsk. Co tam?