Zdravím. Trochu jsem se zajímal o tuto problematiku a našel jsem tento ,,zákon´´ tuším z 2010. http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//NONSGML+IM-PRESS+20071128IPR14028+0+DOC+PDF+V0//CS&language=CS
Kde se píše, že max 12 minut reklam na hodinu. A 30 minut min přerušení a i přísnější podmínky od 19 do 22. V televizi bych odhadoval kolem 40 procent času. Když po 13 minutách vám dají 9 minutovou reklamu. Chci se zeptat platí ten zákon pro komerční, nebo jak to ve skutečnosti je?
Díky za odpovědi.
Zajímavá 0 před 3034 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Přesný čas se mi zjistit nepodařilo. Veřejnoprávní televize měly reklamní čas stanoven o něco kratší. I když se někdy zdá, že reklamy je příliš, nedochází k prodloužení tohoto času.Jednotlivé stanice si to pečlivě hlídají.Na dodržování pravidel vysílání reklamy v televizi dohlíží RRTV, která může uložit dané televizi za skrytou reklamu mimo reklamní blok apod. sankce v podobě peněžní pokuty nebo odebrání povoleného času použitelného na reklamu v daný den.
0
před 3034 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek