To je poněkud pošmodrchané.
Pojišťovna nehodu neprošetřuje, to má na starosti policie. Pojišťovna na
základě šetření policie zjišťuje výši škody (k tomu jsou určení
„likvidátoři“ škod, čili pojistných událostí). Od nahlášení
pojistné události do výplaty peněz má pojišťovna termín 6 týdnů. Tato
lhůta bývá v případě doložení všech podkladů a nesporných uvedených
údajů podstatně kratší. Dá se dokonce sjednat tzv. „záloha na pojistné
plnění“.
Pokud je šetření delší, tak nejsou uzavřena všechna vyšetřování
policie. Zde může být problém míra zavinění účastníků nehody,
podezření z pojistného podvodu a podobně.
Stanovená lhůta na likvidaci pojistné události je lhůtou pro pracovníky
pojišťovny, nikoliv pro pojištěného.
Pojištěný má právo na informace o průběhu řešení pojistné události,
které může získat telefonicky přímo u likvidátora, který byl určen
pojišťovnou k likvidaci konkrétní pojistné události, u sjednatele
pojištění nebo na přepážce pojišťovny.
Pokud se řešení pojistky táhne delší dobu, je lépe zavolat a zjistit si
bližší informace.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4436 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pojistné se vyplácí až po prošetření pojistné události. A to, vzhledem k okolnostem , může trvat někdy dost dlouho. Třeba i rok.
0
před 4436 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek