Objednala jsem si balíček za (pro mě) nemalé peníze, které jsou nutné odeslat předem. Peníze už má ale aktivitu ohledně odeslání nejeví. Na profilu nemá napsáno, že by neměla čas a nechci to zatím hnát až k provozovateli servru neboť má kládné hodnocení i z nedávné doby a navíc by to znamenalo že jí zruší účet. Přiznám se, že jsem netrpělivý člověk ale už je to 10 dnů od zaplacení a nic :(
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, nnn1 před 5113 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak to se prodejci určitě ozvěte, měl by odesílat zboží co nejdříve po připsání částky na účet. I když dáte prodejci negativní hodnocení, určitě mu účet nezruší. Nebojte se ozvat,ať víte na čem jste! 10 dní je už opravdu dost, možná jen vaši platbu přehlédl.
2Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, anonym
před 5113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A víte určitě, že to ještě neposlala? Ona pošta taky není
stoprocentní a mohli to někde zatratit nebo zdržet…
Jestli vám ale prodejkyně potvrdila, že ještě nic neposlala, tak bych ji
pořád upomínala a pohrozila, že pokud to nepošle, budete to řešit dál
s provozovatelem. Nebo ať vám sdělí důvod. Ono se může stát všecko
možné a nikdy nevíte, co se mohlo stát… jsou situace, kdy si na počítač
ani nevzpomenete. Dá se na serveru poznat, jestli byla prodejkyně v poslední
době online? Pokud dlouho nebyla, tak může být třeba nemocná
nebo tak…
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zásadně NIC neplaťte předem. Nejbezpečnější je dobírka i když taky lze zaslat cihlu.
Dobírkové balíky je lepší otevírat před svědky a otevírání točit na kameru, aby byl důkaz pro soud.
0 Nominace Nahlásit |
Velmi záleží na obchodníku. Minulý týden jsem v úterý objednal
zboží s platbou předem. V pátek pak dostal vyrozumění, že došly
peníze a je odesílána zásilka a dnes odpoledne doručila pošta
v naprostém pořádku balík. Nakupoval jsem takto již vícekrát a vždy bez
problémů.
Traple ani trable jsem neměl.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pedpokládám, že jste si věc koupila přes Aukro. Já dopadla stejně, koupila jsem si kolo za 2650. Prodejce „slušný“ tak jsem bez problému peníze zaslala na účet. Teď hraje mrtvého brouka, jednou se ozval, že to pošle a týden nic, telefony nezvedá, na emaily nereaguje. Píšu na aukro a pak podávám trestní oznámení. /dle aukra/ držím palce, takoví lidé na aukru nemají co dělat, nebojte se dávat negativní hodnocení
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5112 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek