Avatar uživatele
bolak

Jaká jsou pravidla pro vkládání reklam do filmů a seriálů?

Minimální a maximální počet, po kolika minutách minimálně a maximálně a jak smějí být dlouhé?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Michal Kole, tom004, Georgo2010 před 4763 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira

Zákon č. 231/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů, včetně zákona 132/2010 Sb.:

§ 49

(3) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do plánovaného
časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená reklama a teleshoppingo­vé šoty.

(4) Rozhlasové a televizní vysílání pořadů pro děti nelze reklamou nebo teleshoppingovými šoty přerušit více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut, pokud plánovaná doba trvání pořadu pro děti bez zařazení reklamy a teleshoppingových šotů přesahuje 30 minut. Během televizního vysílání pořadu pro děti nelze reklamu nebo teleshoppingové šoty uvádět na dělené obrazovce.

(5) Rozhlasové a televizní vysílání bohoslužeb nelze reklamou nebo teleshoppingem přerušovat. Během televizního vysílání bohoslužeb nelze reklamu nebo teleshopping uvádět na dělené obrazovce.

(6) Omezení podle odstavce 3 se nevztahuje na filmy vyrobené pro televizi, mají-li povahu dokumentárních pořadů nebo jsou-li samostatnými částmi seriálů nebo cyklů pořadů.

(7) Provozovatel vysílání ze zákona smí vkládat reklamu a teleshoppingové šoty pouze mezi pořady nebo do přirozených přestávek v pořadech.
Doplňuji:
Tom004: tak na rozdíl od spousty jiných zákonů se tento dodržuje poměrně striktně – jde přece jen o velký prachy, takže konkurence si to docela hlídá.

Upravil/a: baghira

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tom004

Zákon sice existuje,viz odpověď od >baghira<,ale nikdo ho nedodržuje.Takže se nedá,ani odhadnout,kolik,a jak dlouhé jsou reklamy.A,aby se dalo do programu vložit reklamy co nejvíce,skryli reklamu pod název „upoutávka na další programy“,a zákon je krátký. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek