Avatar uživatele
pechota

Jaké jsou podmínky záručních oprav?

Dal jsem v rámci záruky opravit mob. telefon.Podle zákona je doba opravy max.30 kalendářních dnů.Teprve po příchodu domů jsem si všiml poznámky na opravarenském listů, že souhlasím s prodloužením opravy v případě nedostatků náhradních dílů o dalších 30 t.j. celkově na 60 dnů.Má prodavající na takový dodatek právo i když je to v rozporu se zákonem?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 3131 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zzzzz

Prodejce může lhůtu prodloužit jen s tvým souhlasem. Tím, že si to podepsal, tak si souhlasil. Pokud bys ustanovení o prodloužení reklamační lhůty odmítl, musel by to stihnout do 30 dnů, nebo ti vrátit peníze, nebo dát nový mobil.
Příště doporučuji číst to, co podepisuješ.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Především je nutno znát záruční podmínky výrobce, některé se od standartu mohou lišit. Výrobce na to má právo. Jinak je popsáno v odkazu.

Zdroj: http://www.aw­h.cz/podminky-prijmu-zakazky/zarucni-opravy/

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek