Avatar uživatele
anonym

Jaké máte celkové zkušenosti s přepravní společnosti Zásilkovna.cz?

Děkuji.

Zajímavá 0 před 2618 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Dobré, doprava je rychlá a levná. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
orestez

Tak za prvé Marley. Pokud ti tu nejde o otázky, které by se netýkaly komerčního sdělení, tak si hukni.

Za druhé. Vnímám neviditelné dotazy externích pracovníků všelijakých fakult a reklamních hodnocení, aby věděli co zde inzerovat, zjistit stav, rozhled zúčastněných uživatelů odpovedi.cz. Tito agenti jsou jasní jak jsou neviditelní. Sbírat data a vydělávat na tom.

Za třetí. Jsem rád, že i zde mám možnost pochlubit se osobní zkušeností s touto zásilkovnou.

Pokud nějaký internetový obchod nabízel doručení cestou Českou poštou, napsal jsem tam a zeptal proč ještě nepoužívají zásilkovnu. Tak jsem to udělal.
-
Proč?

Nemusel jsem být doma v době doručení Českou poštou, která nic nedoručila v době doručení. Vhodili pak oznámení do schránky, nezastižen. Nemusel jsem utratit za jízdné na vzdálenou poštu.

-
Z mapy jsem si vybral nejbližší zásilkovnu.

  • šel jsem tam pěšky 300 m.

Provozovna zásilkovny může být běžná prodejna.

-
Platil jsem asi 45 korun.

  • žádný papír, stačí nahlásit kód z SMS.
  • nikdo tam přede mnou nesmrdí.
  • zásilkovna je bez nervů. Stačí se mrknout do přijatých SMS.

A za čtvrté. Už nechci nakupovat tak, že většinou volám s řidičem ČPošty. Ale telefonicky jsme se vždy našli a jsou super. Akorát že musíte být v místě doručení a fungovat zvonek. U České pošty většinou nefunguje časový totok ze SMS. Chci si vybrat zásilkovnu. Použil jsem při nákupu solární nabíječky od nejceny cz a ještě brýle. No, nabíječku jsem ztratil v sobotu. Tam nebylo poutko, ale přilepil jsem tam takové kovové pero ze svinovacího metru a nasadil na bowden na bike. Tak jsem přišel o 4 stovky a řešil zde napájení BT reproduktoru. No a ty nové brýle které dělali optici v Brně na Vranovské, ty jsem ztratil na svátek Josefa. Josef na fušce nalíval meruňku z 2014. To bylo v době fotbalového zápasu Kometa Sparta. Pak jsem ty vydělané prachy v té hospodě, no fuj, platil jsem, venku na čerstvým vzduchu zkolaboval a spadl na xicht. Záchytka stála 1300 korun i když by nemuselo. Stačilo by mě v paži podržet, vždyť jsem byl 300 m od baráku. A jak tam nade mnou stál ten policajt, tak jsem se bál říct ještě tady mám někde nový brejle. Cizí děcka je tam pak našly a hrály si s tím.
Prostě, nic neztrácet. Nic nekupovat. A když tak se nestresovat.

Kdo má malé kšefty, třeba hospoda na venkově nebo prodejna pneumatik, kadeřnictví, nohou se zapojit do služeb zásilkovny.

A za moji recenzi chci aspoň palec. Protože to píšu na virtuální klávesnici mobilu v poznámkovém bloku. Což by nebylo možné psát přímo na stránce.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

Zatím docela dobré.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kodl67

Jen ty nejlepší!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Klaproth

Zatím žádné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dustter

Topka, nasrat na ČP :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jaroslav0000

ŠPATNÉ.
Nedoručí zásilku na mou adresu a vyzvednutí zásilky na výdejním místě vzdáleném 12 km zdržuje a zvyšuje mé náklady. Zásilkovnu a jiné přepravce nedoručující až do ruky už nikdy, zůstanu věrný České poště, pošta mi balíček doručí přímo do ruky na mou adresu. V jednom eshopu jsem použil zásilkovnu, vyplnil adresu a balíček jsem si musel vyzvednout na výdejním místě. Nějak jsem při výběru dopravce přehlédl informaci o doručení pouze na výdejní místo-má chyba, jinak bych zásilkovnu vůbec nevybral. Zlákala mě pouze trochu nižší cena a tak jsem do toho šel. Ve výsledku mě to ale stálo více než u pošty, protože jsem vynaložil náklady na benzín při cestě na výdejní místo. Pokud tedy zásilkovna a jiní dopravci nebudou doručovat balíky do ruky jako pošta, nevidím jediný důvod tyto přepravce používat. Dále i z Aliexpressu číňan používá zásilkovnu a ani o tom kupujícího neinformuje, poslední balíček mi nepřišel domů a tak jsem otevřel spor o doručení jinam než jak mám uvedeno v registraci, spor dopadl dobře, číňan se omluvil a nepožadoval platbu, mě jako kompenzace za vynaložené náklady na převzetí balíčku zůstalo zboží bezplatně a Aliexpress vrátil platbu, cena zboží byla 20 euro.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Martax

Dobrý den. Tuto firmu ABSOLUTNĚ nedoporučuji, a tímto i oznamuji, že věc předáváme přes právníky České Obchodní Inspekci. Objednali jsme si jako firma v zahraničí náhradní díl na elektroniku, museli jej předem zaplatit a po zkušenostech s doručovánim České pošty která vždy vše doručí bez jediného problému (ano dříve to stálo za p… ale poslední dobou se 100% zlepšily) jsme byli překvapení proč nám bude zásilku doručovat Zásilkovna, nic ovšem zlého netuše jsme čekali, že nám zavolají jako Pošta a předají zásilku. Jak hrubý omyl!!! Když jsme po týdnu od oznámení, že budou následující dny doručovat koukli na sledování zásilky bylo tam, že byla vrácena odesílateli. Nechápajíce co se děje jsme kontaktovali zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že nemohli opakovaně (druhý pokus) zásilku doručit a proto jí vrátili odesílateli. Na náš dotaz proč když je na adrese řádně označená schránka, nevhodili do ní avízo o nemožnosti doručení s nabídkou kde lze učinit osobní odběr, nehledě na to, že s námi komunikovali mailem o tom, že se zásilka bude doručovat a na každé zásilce ze zahraničí je uvedeno i telefonní číslo, nám bylo sděleno, že číslo na zásilce nebylo (může se stát i když nevěŕime) a že se máme obrátit na reklamace. Na reklamacích nám jemně naznačili, že se jich to netýká, a ať reklamujeme u odesilatele. Jenže odesílateli mezitím potvrdili, že zásilka byla doručena, takže ten nám nevěří že jí nemáme, takže snad až jim zpět dorazí… Ale tohle si přece nemůže doručovatelská firma dovolit se takhle chovat, aniž by zákazníka informovali o nemožnosti doručení i když bylo jak, tak odesílateli potvrdit že bylo doručeno, ale zásilku přitom vrátit!!! Už jen za tohle chování vše budeme řešit přes právníky a ČOI…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Karel Fryč

Nikdy více Zasilkovna. Neschopní řidiči, kteří ani nevyzvednou zásilky z boxů pro doručení k zákazníkům. Již několikrát mi takto zásilku na kterou sem čekal totálně domrvily a nedoručili tak jak měli. Totální odpad Zásilkovna

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kunstabl

Vždy jsem Zásilkovnu chválil, v poslední době jsou zásilky pravidelně doručovány na jiné výdejní místo než si objednám. Objednám do Z-boxu z důvodu mé pracovní doby a Zásilkovna to pošle na výdejní místo, které má provozní dobu do 17:30 a o víkendu zavřeno, nemám šanci to tam vyzvednout. Když zavolám na Zásilkovnu, odpovědí je ,,tak to nevyzvedávejte a odesílatel to může reklamovat". Takže velká nespokojenost

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek