Podnikl jsem dva nákupy, oba v pořádku. U druhého mi akorát
nedoručili jeden kus zboží (externí harddisk) z důvodu podezřelého
prodejce (aliexpres zřejmě sdružuje více prodejců a sám si vyhodnocuje
jejich kvalitu) a vrátili mi peníze na kartu. Doručení trvá pár týdnů
(cca tři, jak deklarují), ten druhý nákup se mi protáhl zřejmě kvůli
tomu problému asi na měsíc. Jinak spokojenost. Samozřejmě zboží je
čínské, takže člověk musí počítat s čínskou kvalitou.
Pokud má člověk problém, nebo dotaz, může konkrétní objednávku
projednat na chatu s nějakým jejich pracovníkem, pochopitelně anglicky.
Toto jsem využil a funguje to.
0 Nominace Nahlásit |
Několik desítek nákupů s jedním problémem (nedodání zboží), který
skončil vrácením peněz.
Takže zkušenosti dobré.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Potvrzuji zkušenosti klumprta a gecca. I při neúspěšném nákupu to končí vrácením peněz. Jen je třeba se řídit pravidly, například na vše tam jsou nějaké lhůty a propásneš-li lhůtu pro reklamaci (když zboží stále ne a ne dorazit), o peníze přijdeš.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek