Stačí donést poškozený díl nebo požadují celý nábytek?
Doplňuji:
Tak reklamace úspěšně vyřízena – stačí tedy donést poškozený díl
a trvat na reklamaci: buď okamžitě dodají nepoškozený díl ze skladu, nebo
jej objednají.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: Georgo2010
Zajímavá 0 před 4911 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kika – měli jsme špatné kování na jednom z šesti dílů sedačky.
Nechtělo se nám stěhovat celou sedačku nebo čekat 3 týdny na to, až
technik přijede k nám. Sedačka nešla smontovat…
Manžel tam vyrazil a ten špatný díl si za asistence vedoucí prodejny a
technika (který neměl ani šroubovák) sám vymontoval z jejich vystaveného
kusu – a oni si to pak vyreklamovali u výrobce sami. A měli jsme
smontováno ještě ten večer.
Chce to nedat se a trvat na svém požadavku!
3Kdo udělil odpovědi palec? anonym, Georgo2010
před 4911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek