50 milionů po Česku ujde (ale rozdíl na vyšší je pár procent). Nižší raději ne. A prosím chytráky ať si nechají poznámky kolik aut by se toho muselo nabourat – stačí zmrzačit jednoho mlaďocha nebo třebas šikovně srazit elektrický sloup.
S tou asistencí je to problém, spousta klientů si myslí že je
k ničemu.
Základní asistence u mnoha pojišťoven zahrnuje pomoc při nehodě a
minimální pomoc při poruše.
Jenže ta porucha je právě to ono. Máš-li nové auto = máš většinou
asistenci od výrobce a u pojištění neřešíš. Máš-li starší auto,
nikdy nevíš kdy se něco může stát. Řekneš si že máš kamoše, který
ti to spraví. Pokud je to auto typu Fačko nebo Felda, tak se tomu dá věřit.
Jenže když ti cestou něco odejde, tak jak to k tomu kámošovi dostaneš ?
Bude-li to pojízdné, zavoláš kamoše a on tě odtáhne. Dáš mu za to
flašku a na benzín = vyjde tě to dráž než roční připojištění
kvalitní asistence.
V zimě se mi párkrát stalo, že se mi podařilo vymlátit baterii
(nevypnutá světla a pod) = asistence vyřeší = každé zavolání za peníze
minimálně 500Kč.
Jsi někde na výletě (třeba i v zahraničí) a odešla ti žárovka ? Sice
ji máš, ale je to moderní auto kde bys na to potřeboval ruku jak Saxana =
zavoláš asistenci a servisák opraví (víš určitě že s nesvítící
žárovkou v reflektoru nesmíš jet).
Jednou mně u Fava začaly silně mlátit čepy nebo co to bylo. Když to bylo
moc tak se mi to přestalo líbit tak jsem zastavil na krajnici a zavolal
odtahovku – servisák mi pak řekl že to vydrželo ještě rovných
5 metrů.
A nejvíce mne vyškolila příhoda na letišti ve Vídni. Do té doby jsem si
myslel, že mám i v zahraničí asistenci slušnou – příjezd servisáka
v ceně a za práci se snad za pár euro domluvím. Ouha, po týdnu v Turecku
baterie prázdná, prosinec, mráz pod nulou, na hodinkách půlnoc. Volám
asistenci, ujasňujeme co a jak (tedy že za práci platím) a pak čekám.
Servisák dojel, za půl minuty auto bez problémů nastartoval – a vypsal
účet: 120€ za práci bez cesty, a to v hotovosti, žádná karta (za tu
cenu bych měl novou baterii i s dovozem z Brna).
Takže to jsou moje zkušenosti řidiče, nikoliv pojišťováka. Proto klientům jako pojišťovák doporučuji na základě svých řidičských zkušeností.
2Kdo udělil odpovědi palec? gecco, Smlouvyzdarm
před 2838 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi nedokážu poradit, které si vybrat, ale v každém případě je
třeba dávat si pozor na všechny ty porovnávače, protože samotná cena
nemusí být vše. Zkoumal jsm to asi před pěti lety. Může zde být třeba
i spoluúčast a pod. Je tedy nutné ptát se nejen za kolik, ale také co vše
to obnáší. Asistenční služby v ceně, pojistění a pod.
Samozřejmě padesát mega je dost a je to asi standard, i když některé
pojišťovny mívají i méně.
Upravil/a: Smlouvyzdarm
0
před 2838 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vždy záleží na podmínkách a přijetí míry rizika a nutnosti podpory v případě potřeby. Za celý, už poměrně dlouhý život, jsem měl štěstí. A najezdil jsem toho dost. Žádná pojistná událost, veškerá asistence svépomocí. Dříve (před r.89) nebylo na výběr. A dnes, to povinné, o kterém je konkrétní řeč, platím na našeho Dastříka 1 400,– u Slavie, když jsem odešel od Kooperativy, která chtěla 2 400,–. Je to vždy o té míře rizika, jak jsem uvedl v úvodu. A 12 000,– za rok pro mne není málo. Je to víc jako má měsíční dávka důchodu.
0
před 2837 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek