Reputace je vážnost firmy a její dobrá pověs. Lze ji mít, nebo ji
ztratit.
Image firmy je její vnější podobou, jejím obrazem, jak působí na
veřejnost. Zde nemusí jít vždy jen o kladné stránky hodnocení.
2Kdo udělil odpovědi palec? Děda Louda, anonym
před 4604 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zásadním (mnohdy také jediným) kritériem, podle kterého se rozhoduje,
zda se jedná
o reputaci či image, je délka období, ke kterému se reputace a image
vztahují. Podle tohoto
hlediska je image krátkodobou záleţitostí, zatímco reputace je mnohem
dlouhodobější.
Reputace je tedy ovlivňována faktory dlouhodobějšího charakteru,
například přístupem firmy
k zákazníkům (doprava a montáţ zdarma, záruka, odborný servis apod.),
kvalitou vyráběných
produktů, kvalifikovaností zaměstnanců, apod. Naproti tomu ke změně image
(ať uţ
k horšímu nebo k lepšímu) stačí v krátkodobém časovém intervalu
učinit rozhodnutí
http://is.muni.cz/th/322829/esf_b/BP_Reputace_podniku_el._verze.pdf
0
před 4604 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek