Koupil jsem v akci pilu na kov a jako dárek jsem dostal úhlovou brusku,která se záhy porouchala,zaslal jsem ji k opravě,bylo řečeno že je neopravitelná a že mi vrátí za ně peníze,což jsem se divil a když mi řekli cenu jednu korunu šel jsem do vývrtky.Dle prodejce prý na dárek k uvedené pile se nevztahuje záruka. Má prodejce pravdu ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? nnn1, iceT, hanny 2, suaeda před 5008 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To mě nepřekvapuje,jsou to parchanti!A asi mají i pravdu s tou zárukou.Aby prodali,nalákají zákazníka na dárek,ale že je nekvalitní a nejde opravit,to už mu neřeknou!Bylo by dobré se zeptat na ČOIce.
0 Nominace Nahlásit |
Darovanému koni na zuby nekoukej. Nejspíš to platí pořád. Záruka na dárky se opravdu nevztahuje.
0 Nominace Nahlásit |
oni nemají problém s vrácením peněz i když to dárek není …spíš
spoléhají na to, že spousta lidí mávne rukou a řekne za ty peníze s tím
nebudu nikde běhat a reklamovat to .
Prostě ty výrobky jsou na jedno použití-
0 Nominace Nahlásit |
Různé dárky to je pro našince pohroma. Myslíme si jak vyděláme, ale ve
skutečnosti to je jinak. Prodejci mají velice dobře spočítáno jak
vydělat. Jak při slevách tak při přibalování dárků.
Doporučuji tyto zajímavé stránky:
http://www.spotrebitele.info – různé rady a
zkušenosti pro spotřebitele
http://www.dtest.cz/ – nezávislé testy výrobků
http://www.coi.cz – Česká obch.inspekce
0 Nominace Nahlásit |
Nenakupuji v akci a zejména když to není zboží které u nás má
zajištěný servis a nebo takové zboží za takovou cenu, že jak se rozbije
jde do sběrného
dvora.
Ale co se na brusce rozbilo – může tam být špatné nějaké kluzné
ložisko, nesedl si uhlík, rozbitý vypínač a nebo proražené vinutí.
Rozhlédl bych se po domácím kutilovi . třeba je to jen blbost kterou
opraví.
A jestli má prodejce pravdu nevím – otázka je co je uvedeno na paragonu.
Ale mám pocit, že stále existuje Sdružení ochrany spotřebitelů.
0
před 5007 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
k uplatnění záruky potřebuji zpravidla dvě věci – potvrzený záruční list a doklad o koupi.Pokud je závěr reklamačního řízení ten,že věc je neopravitelná,mohu požadovat jiný výrobek či odstoupit od smlouvy.V tomto případě při odstoupení od smlouvy dostanu korunu.Pokud ale požaduji náhradou jiný výrobek,musím ho dostat.To už je věc prodejce,že dal něco zdarma.
0
před 5000 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek