Vím, že jeden spolužák si notebook bral a nikdo s tím problém neměl (na gymnáziu, žádné zvláštní povolení neměl). Asi by to měl být spíš nějaký levnější model, na to, na co se má používat ve vyučování, stačí i ty nejslabší a když se zničí nebo je ukraden, zapomenut v autobuse atd. (což u notebooku, denně nošeného do školy hrozí více, než u notebooku používaného jen doma místo běžného PC), tak to nebude tolik bolet.
0 Nominace Nahlásit |
Tak jde o to co od toho očekáváš…
Model ti nikdo nepoví, záleží to celé na tom, co s tím budeš dělat. Za 16k lze sehnat např. použitý MacBook, který by asi mohl dávat smysl, záleží na preferencích…
Obecně se v této hladině doporučuji hledat model, co má alespoň 8GB RAM a FullHD display, ideálně ještě nějaký nemechanický disk (SSD, eMMC, …). Úplně ideálně se zaměřit na nějaký „business“ nebo „pro“ model (pokud vyjdou finance), bývají lépe mechanicky zpracované (nemusí být podmínka). Vyhnul bych se různým Asusům, Acerům, MSI, … a v této cenové hladině raději i Lenovu. Raději bych volil horší parametry a lepší značku – jak jsem ale psal, jde čistě o preference (počítám že škola = kancelářská práce).
@Edison
Jak víš co studuje? Já např. v 1. ročníku na SŠ bez notebooku
v podstatě nemohl existovat (bavíme se o době před rokem 2010). Studoval
jsem věci kolem letadel a vezmi si, že např. manuál jen k nějaké oblasti
letadla (např. nějaký avio blok) má stovky stran, to jsem si je měl
tisknout? Běžně jsme dostávali elektronické studijní materiály…
@jirka F
Nevím kde jsi na to přišel, poprvé jsem si elektronické poznámky začal
psát v 7. tř. ZŠ a stačil mi souhlas vyučujícího.
0 Nominace Nahlásit |
Notebook by ti musel uznat ředitel školy,třídní učitel a Psycholog jako učební pomůcku.Jinak notebook do školy nepatří!!
Upravil/a: jirka F
0
před 2298 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jpau: Pak je otázka špatně položená. Asi jiný by potřebovala na výuku IT, jiný na grafiku, jiný na videjo… Proto jsem odpověděl tak, jak sem odpověděl. Jestli POTŘEBUJE na výuku, pak by jí to měl sdělit profesor, který danou věc vyučuje.
No rozhodně nedosahuje kvality Tvé odpovědi – protože ta se týká něčeho úplně jiného. Je to úplně to samé, kdybych se zeptal jaké si mám koupit auto na ježdění do školy a Ty jsi mi odpověděl ať chodím pěšky. Je to nějaký tvůj výlev, ale nemá žádnou souvislost s otázkou ani informační hodnotu. Kdyby jsi uvedl rovnou ty samé argumenty jako uvádíš nyní, tak by to dávalo smysl, jenže já tě podezdřívám že jsi chtěl potrolit nějakého chudáka žáka/studentíka svými moudry (pak byla doplněna informace o VŠ a už to tolik nevyznělo) a proto jsi se na nic lepšího nezmohl 😉.
Tak jelikož jsem toho názoru, že do první třídy NTB školákovi opravdu nepatří, odpověděl jsem přiměřeně v tu dobu položené otázce… Ono je fakt super jí pak změnit, nebo upřesnit tak, aby některé odpovědi totálně ztratily smysl. Takže spíše lze Tvé chování chápat jako předem plánovaný útok na mě.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |