Jistě jim nehraje třeba v Kauflandu hudba pro nic za nic, že? Pochybuji, že to je jen proto, aby zákazníci při nakupování neusnuli, ale vidím v tom skrytou obchodní strategii. Navíc asi se jim vyplatí platit elektřinu za přehrávání a něco museli vrazit do reproduktorů. Co si o tom myslíte vy?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2020 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nikdy jsem o tom nepřemýšlela, ale protože poslouchám ČRo, dovím se leccos.
Např. to, že psycholog tvrdil, že hudba je tajnou zbraní marketů. Podle
pokusů se zjistilo,. že naoř. klasická Beethovenova hudba zvýšila nákup
„exkluzivnějších“ předmětů, nebo i jiných ve větším množství ,.
zatímco country hudba pa ovlivnila nákup l předmětů denní spotsřeby.
Prý i hudba v restauracích ovlivňuje výběr jídla.
Nevím, nějak si neuvědomuji, že bych u nás v některém marketu slyšela hrát hudbu. Pokud ano, tak zřejmě ji vnímám podprahově.
0 Nominace Nahlásit |
Bylo psané hodně o podmíněném vnímání, že promítali film a v něm reklamu na určitý výrobek. Hudba může mít taky určitý vliv., když je pěkná, příjemná, lidé zůstanou déle a více toho koupí. Ale jestli je to jediná věc nevím. Snad srovnat dva stejné obchody, v jednom pouštět hudbu, druhou ne a pak hodnotit počet návštěvníků a obrat.
0 Nominace Nahlásit |
Často slyšíme rychlejší a hlučnější hudbu v obchodech a to proto, aby zvýšila naši nákupní aktivitu.
0 Nominace Nahlásit |
asi takové které textem podporují hýření a haní spořivost … takže třeba: „Já na to mám, tadada-ta-ta tadada-ta-ta“ 😁 Ale mám spíš obavu že lidé zase nejsou až tak hloupí, aby se tak primitivně nechali manipulovat a mohlo by to mít opačný efekt.
To že někoho nabudíte hlasitou hudbou rozhodně ještě neznamená že u vás utratí více 🙂 Nanejvýš rychleji vypadne, protože mu ten kravál půjde na nervy.
Upravil/a: anonym
0
před 2017 dny
|
0 Nominace Nahlásit |