Reklamovala jsem boty, které jsem nosila 5 měsíců, byly to zdravotní boty a uvnitř se prodřely. Bylo mi řečeno, že reklamace se neuznává z důvodu častého nošení"obnošení".Je to možné?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5161 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Teoreticky bych argumentaci „častého nošení“ rozumněl, kdyby se jednalo nikoli o 5. měsíc, ale o 23. měsíc jejich užívání.
V tomto případě bych jednoznačně a bez sebemenšího zaváhání TRVAL na převzetí bot prodejcem, který je pak následně odešle výrobci k posouzení reklamace.
V tuto chvíli nepředjímejte jak to dopadne…, ale hlídejte si zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace,tj. 30 dní.
Pak se případně ozvěte pro další radu 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, ale boty jsou od toho aby se nosily,nebo ne?
Trvala bych na tom ,aby je poslali výrobci a posouzení.
0
před 5161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě že je možné odmítnou reklamaci z tohoto důvodu. Pokud si to necháte líbit je to jen na Vás, Já bych se osobně, stejně jako Standa, bych se bránil, třeba i reklamací reklamace.
0
před 5161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pred reklamáciou ste si dobre prečítali manuál k botám?
Je tam napísané, ako, kde a za akého počasia sa majú používať?
Nenosili ste ich náhodou viac dní každý mesiac, než má mesiac dní?
Nosili ste ich na nohách, podľa návodu?
Nie? Tak potom ste ich naozaj nezodpovedne opotrebovali a nemáte nárok – to
nie je môj výmysel, to som naozaj čítala v jednej odpovedi po
reklamácii.
0
před 5160 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek