Avatar uživatele
sushi

Je možné neuznat reklamaci?

Reklamovala jsem boty, které jsem nosila 5 měsíců, byly to zdravotní boty a uvnitř se prodřely. Bylo mi řečeno, že reklamace se neuznává z důvodu častého nošení"obnošení".Je to možné?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5130 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
standa

Teoreticky bych argumentaci „častého nošení“ rozumněl, kdyby se jednalo nikoli o 5. měsíc, ale o 23. měsíc jejich užívání.

V tomto případě bych jednoznačně a bez sebemenšího zaváhání TRVAL na převzetí bot prodejcem, který je pak následně odešle výrobci k posouzení reklamace.

V tuto chvíli nepředjímejte jak to dopadne…, ale hlídejte si zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace,tj. 30 dní.

Pak se případně ozvěte pro další radu 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

Nevím, ale boty jsou od toho aby se nosily,nebo ne?
Trvala bych na tom ,aby je poslali výrobci a posouzení.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Samozřejmě že je možné odmítnou reklamaci z tohoto důvodu. Pokud si to necháte líbit je to jen na Vás, Já bych se osobně, stejně jako Standa, bych se bránil, třeba i reklamací reklamace.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Pred reklamáciou ste si dobre prečítali manuál k botám?
Je tam napísané, ako, kde a za akého počasia sa majú používať?
Nenosili ste ich náhodou viac dní každý mesiac, než má mesiac dní?
Nosili ste ich na nohách, podľa návodu?
Nie? Tak potom ste ich naozaj nezodpovedne opotrebovali a nemáte nárok – to nie je môj výmysel, to som naozaj čítala v jednej odpovedi po reklamácii.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek