Jsou elektroauta jediná vozidla, která nyní v Anglii jezdí? Pomohl by czexit rozvoji elektromobility v Čechách a na Moravě?
Zajímavá 0 před 1179 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Není to pravda, auta na baterky tvoří jen pár procent a to jen díky štědrým vládním dotacím. Pro úplnou elektromobilitu neexistují technické předpoklady (dojezd a životnost baterie, rychlost dobíjení, chybí suroviny pro jejich výrobu). Nakonec na to není připravena ani elektrická síť. Pokud se rychle nevrátíme k jaderné energetice, budeme doma svítil petrolejovými lampami.
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem řidič, takže to nějak neřeším., ale slyším zatím víc negativ.
Ale uvědomuji si, že Ještě se nestalo, aby „to“ nějak nedopadlo, někdy ke škodě, jindy k užitku.
Nastal ten pravý čas? Je síla v zavedení, nebo přesila v nezavedení?
Nebudou mnozí řidiči ochuzení o jedinečné pocity při jízdě na plný plyn?
3Kdo udělil odpovědi palec? vagra, Drap, aliendrone
před 1178 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Extremismus škodí v jakékoliv podobě. V Anglii jezdí cokoliv, i parní lokomotivy.
2Kdo udělil odpovědi palec? da ny, aliendrone
před 1179 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
:D :D :D
Neunáhluj se, zpravidla existují i ALTERNATIVNÍ řešení. Jako jedno
z nich se nabízí více či méně humánní recyklace NEEKOLOGICKÝCH
barevných etnik, protože je dobře známo, že černá teplo a světlo
pohlcuje, zatímco bílá je odráží. S ohledem na celkový počet čmoudů
ekologicky zatěžujících planetu by to významně POZITIVNĚ ovlivnilo proces
globálního oteplování, o úspoře neobnovitelných i všech ostatních
planetárních zdrojů, které tento NEEKOLOGICKÝ sajrajt spotřebovává
nemluvě. Taktéž by se tím vyřešila demografická situace (brutální
přírůstek obyvatelstva), která se také týká výhradně ohořelých
stromů, protože bílé etnikum si počíná TAK ekologicky zodpovědně, že
jeho počty KLESAJÍ.
Přirozeně je třeba vzít i v potaz významné dopady takového kroku na státní rozpočty, především výdaje v sociální sféře (podpory pro notorická nemakačenka apod.), které by dramaticky poklesy a tím pádem by ušetřené zdroje by bylo možné investovat do UŽITEČNÝCH a PERSPEKTIVNÍCH projektů.
Samotná proces recyklace by se prováděl výhradně EKOLOGICKY s minimální uhlíkovou stopou. Správně vedený úder baseballovou pálkou (zásadně dřevěnou, žádný hliník!) na hlavu hravě pořeší existenci neekologické zátěže a dokonce stačí (pokud je ten xindl ještě malý) obyčejné rozšlápnutí hlavičky, tedy ani ekologicky žádoucí stromy/lesy (jakkoliv obnovitelný zdroj) by nemusely být drancovány kvůli výrobě baseballek! :)
Jako další pozitivum bych vypíchl značné množství hnojiva, které by ekologicky přirozenou likvidací vzniklého odpadu (nebudeme řešit, zda-li to nebyl odpad již PŘEDTÍM) mohlo zabezpečit potřeby zemědělství na celé ROKY. Žádná syntetická chemie v půdě, vše BIO!
Významná je i otázka NÁKLADŮ na řešení, dřevěná baseballová pálka přijde nesrovnatelně LEVNĚJI, než takový solární panel (ekologickou zátěž jsem již zmiňoval). A jejím používáním (pokud bude dostatečně intenzivní) NAVÍC dojde ke zvýšení fyzické a v konečném důsledku celkové zdravotní kondice uživatelů, tedy další žádoucí efekt. :)
Mohl bych ve výčtu výhod tohoto alternativního řešení pokračovat (odhalil a předestřel jsem jen jejich ZLOMEČEK!), ale pro tvoji základní představu to jistě postačí. Jistě uznáš, že toto řešení je MNOHEM ekologičtější a celkově LEPŠÍ alternativou, než dramaticky nákladné zavádění elektrodebility. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Elektroauta jistě nejsou jediná. Odchod z EU by nepomohl rozvoji
0
před 1179 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak jste došel k názoru: „… když v Evropě auta na benzín přestala
jezdit?“?
Ta budou jezdit ještě minimálně 15 let. Přestanou se vyrábět.
Kdo ví, jak to bude se zdroji elektřiny a dobíjecí stanicemi v ČR. Zda
nedojde ke zpoždění, výjimkák atp. Jak to vůbec bude s naftou a benzínem
(nejprve omezení naftových motorů). V každé zemi to může být jinak.
Elektromobily mají být „přechodným řešením“. Odborníci by uvítali
spíše vodíkové motory. Tam jsou zatím vysoké náklady na provoz. Jezdili
by jen ti majetnější.
Elektromobily a s pohonem na vodík si hned tak někdo nepořídí. Obecně se
provoz na silnicích sníží, až se zcela odstaví veškeré spalovací
motory.
Kdo ví, na co vědci ještě přijdou, co objeví. Jaká bude situace a nálada
v Evropě a v ČR. Zbytečně, předčasně nepanikařit :D
0
před 1178 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevšiml jsem si, že by v Evropě nejezdila auta na benzín. Ani v té Anglii nejsou se zásobováním takové potíže, jak se u nás ukazuje v televizi. Pokud k úplnému nahrazení benzínových aut elektrickými někdy dojde, bude to trvat mnoho let. Vzpomeň si jen, kolik let už jsou zakázané žárovky, a pořád se vyrábějí a dají se koupit.
0
před 1178 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Skrátka.
otázka je predčasná a preto v súčasnosti aj chybná.
Auta na benzín, autá na naftu ešte v Európe jazdia.
0
před 1178 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Auta v Evropě na benzín přestala jezdit? OK, tak pak to moje ubohé fauvé Polo se přeorientovalo na vesmírnou energii (protože nevím o tom, že by začalo vyžadovat nabíjení ze stanice) a na mě stále hraje flignu, že mám v nádrži ještě 3/4 plné kapacity.
0
před 1176 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
annas:
1/ O pocit jízdy na plný plyn jsou řidiči ochuzeni již teď. Auta běžně
dosahují rychlost okolo 200 km/h, ale smí se jezdit nejvýše 130 na
dálnici.
2/ Elektrická auta v akceleraci a rychlosti za spalovacími nijak
nezaostávají. Problém je dojezd a nabíjení.