Avatar uživatele
Lurius

Je podle vás účinnější lákat lidi na slevu 50 % nebo akci 1+1 zdarma?

Nic neprodávám, jen přemýšlím co asi lidi zaujme více

Upravil/a: annas

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? Drap, marci1, kodl67, Rokio před 1681 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

To vyjde na stejno.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Přikláním se k tomu, že český člověk možná spíše zvolí 1+1 zdarma. Jako že má jeden zdarma. Že jeden má úplně zadarmo!!! 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Podle mně je lákavější sleva 50%. Proč bych měl kupovat víc, než potřebuju? Ale takový double eskort…to bych si za mlada možná dal říci.:-))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
takurcitetak

Méně vzdělané spíše nalákáš na 1+1 zdarma. Ale vcelku to vyjde na stejno. :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hufnágl

Účinnější? Kdepak, lidi to už prokoukli, ale co mne udivuje je reklama + 20% ZDARMA.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… není to stejné !!!
… ne vždy je akce 1+1 výhodná, často to znamená, že druhý, ten levnější kus je zdarma …
… sleva 50% je sleva, tehdy jsou dva kusy za cenu jednoho …
… toto, kdo nakupuje ve slevách zná, a nenechá se napálit a nalákat na 1+1 …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
terry

Nejspíš také záleží na sortimentu.
Jiná situace je když kupuju rohlíky nebo sporák.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lukas27

Záleží na výrobku, pokud je to výrobek, který si člověk chce koupit jen jeden. Nebo je to obvyklejší, volil bych 50% slevu. TO se dá samozřejmě zjistit podle dat, které zaznamenávají obchodní centra podle počtu nakoupených položek v jednotlivém nákupu průmerně atd. Pokud je to něco, čeho lidi nakupují 2 a více. Lákal bych na 1 plus 1 :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Za mě určitě 50% sleva. Sám si určím, kolik toho potřebuju a jak by to mělo vypadat.
Ono to +1 zdarma mívá podmínky. Třeba vyberte si jedno triko a druhý dostanete zdarma. To zdarma ale už nebude jakýkoliv, ale pouze značka X, např. protože dodavatel zkrachoval, jedná se o loňskou edici a obchod se toho prostě potřebuje zbavit apod.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Arne1

Účinnější – v čem ?
1+1 přinese od každého kupujícího více peněz a rychleji vyčistí sklady.
50% osloví hlavně ty, kteří nepotřebují toho zboží více

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?

Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.

Pokud ti jde o spořílky, ti obvykle umí nakupovat přes cenové srovnávače takže je nějakou falešnou slevou moc nedojmeš.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Posspi

+Pardon.. myslel jsem „Jestliže PRODEJCE naláká potenciální zákazníky..“

před 1681 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Posspi

Jsem sice jen 17letý mládenec, který o životě ještě nemá ani páru a sotva si začal uvědomovat hodnotu peněz.. ale podle mě je výhodnější akce 1+1. Přeci jen – jestliže zákazník naláká potenciální zákazníky na 2 produkty za cenu jednoho či jeden za polovinu ceny, raději bych sáhnul a zaměřil se na kvantitu – nikoliv „kvalitu“, jak se říká.

Samozřejmě se ale názory mohou lišit a je třeba, aby člověk vyzkoušel vše. Pokud třeba otevírá menší podnik či obchůdek s potravinami, asi by měl spíše začít na 50% slevě a až poté přejít na akci 1+1.

před 1681 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek