Přikláním se k tomu, že český člověk možná spíše zvolí 1+1 zdarma. Jako že má jeden zdarma. Že jeden má úplně zadarmo!!! 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Podle mně je lákavější sleva 50%. Proč bych měl kupovat víc, než potřebuju? Ale takový double eskort…to bych si za mlada možná dal říci.:-))
0 Nominace Nahlásit |
Méně vzdělané spíše nalákáš na 1+1 zdarma. Ale vcelku to vyjde na stejno. :)
0 Nominace Nahlásit |
Účinnější? Kdepak, lidi to už prokoukli, ale co mne udivuje je reklama + 20% ZDARMA.
0 Nominace Nahlásit |
… není to stejné !!!
… ne vždy je akce 1+1 výhodná, často to znamená, že druhý, ten
levnější kus je zdarma …
… sleva 50% je sleva, tehdy jsou dva kusy za cenu jednoho …
… toto, kdo nakupuje ve slevách zná, a nenechá se napálit a nalákat na
1+1 …
0 Nominace Nahlásit |
Nejspíš také záleží na sortimentu.
Jiná situace je když kupuju rohlíky nebo sporák.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na výrobku, pokud je to výrobek, který si člověk chce koupit jen jeden. Nebo je to obvyklejší, volil bych 50% slevu. TO se dá samozřejmě zjistit podle dat, které zaznamenávají obchodní centra podle počtu nakoupených položek v jednotlivém nákupu průmerně atd. Pokud je to něco, čeho lidi nakupují 2 a více. Lákal bych na 1 plus 1 :)
0 Nominace Nahlásit |
Za mě určitě 50% sleva. Sám si určím, kolik toho potřebuju a jak by to
mělo vypadat.
Ono to +1 zdarma mívá podmínky. Třeba vyberte si jedno triko a druhý
dostanete zdarma. To zdarma ale už nebude jakýkoliv, ale pouze značka X,
např. protože dodavatel zkrachoval, jedná se o loňskou edici a obchod se
toho prostě potřebuje zbavit apod.
0 Nominace Nahlásit |
Účinnější – v čem ?
1+1 přinese od každého kupujícího více peněz a rychleji vyčistí
sklady.
50% osloví hlavně ty, kteří nepotřebují toho zboží více
0 Nominace Nahlásit |
V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?
Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.
Pokud ti jde o spořílky, ti obvykle umí nakupovat přes cenové srovnávače takže je nějakou falešnou slevou moc nedojmeš.
Upravil/a: anonym
0
před 1680 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jsem sice jen 17letý mládenec, který o životě ještě nemá ani páru a sotva si začal uvědomovat hodnotu peněz.. ale podle mě je výhodnější akce 1+1. Přeci jen – jestliže zákazník naláká potenciální zákazníky na 2 produkty za cenu jednoho či jeden za polovinu ceny, raději bych sáhnul a zaměřil se na kvantitu – nikoliv „kvalitu“, jak se říká.
Samozřejmě se ale názory mohou lišit a je třeba, aby člověk vyzkoušel vše. Pokud třeba otevírá menší podnik či obchůdek s potravinami, asi by měl spíše začít na 50% slevě a až poté přejít na akci 1+1.