Koupil jsem si přes internet kabát z e-shopu. Bohužel jsem zjistil, že
jedna kapsa je uvnitř natrhlá = v kapse je díra.
Lze tohle reklamovat?
Není zákoník na straně spotřebitele – obchodník musí prokázát, že
jsem si to roztrhl sám a ne naopak?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3196 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamoval lze cokoli – otázkou je vždy výsledek reklamace…
😉
Pokud budeš schopen prokázat, že sis kapsu neroztrhl sám, reklamuj (osobně
bych to prostě zašil – je to mnohem jednodušší, než jakákoli
reklamace…)
😉
0 Nominace Nahlásit |
pokud byl nákup před méně než 14 dny, pak lze vrátit bez udání
důvodu a odstoupit od smlopuvy. Pokud je delší doba, pak je nutné si
prostudovat jejich obchodní podmínky jak a kde reklamovat. Sice se nabízí ,
že vhodné zvážit, zda náklady na reklamacvi / odeslání , dopisování a
další/ nebudou vyšší , než oprava vlastními silami, jak tady někdo
tvrdí. Ovšem – tady je problém zásahu do výrobku v záruční lhůtě a
neuznání každé další reklamace.
Jinak platí, že jakákoliv závada zjištěná do 6 měsíců od koupě byla
na zboží již v době zakoupení a prodejce musí prokazovat, že tomu tak
nebylo . ne že bude prokazovat zákazník, že tomu tak bylo. Podle práva EU,
které se u nás v těchto případech nepoužívá, by byla výměna či
oprava provedena zcela automaticky . Mohu říci i více jmakon, seznam.
0 Nominace Nahlásit |
gecco, šetřím si palce.