Pneumatiky zakoupeny v březnu 2019 a nasazeny na automobil v dubnu 2019. Ujeto cca 1500 – 2000 km.
Děkuji za názory. Ano je to nová pneumatika a poškození je z vnitřní
strany pneumatiky. Byla umístěna na pravém předením kole!! Poškození bylo
zjištěno náhodou! při výměně motorku ostřikovače!! za celý svůj
motoristický život ( a je poměrně dlouhý) jsem se s něčím podobným
nesetkal. Pneumatika neuchází a drží tlak. Nicméně, zjistil jsem to po
jízdě na D1 a docela mně přeběhl Husák po zádech.
Teď to hlavní. Jedná se o pneumatiku TOMKET čínské provenience
s českým názvem.
Pneumatiky jsou křivé a na vyvážení čtyř pneu bylo potřeba 315 g záváží!!
Svoje přízvisko ECO splňují. Spotřeba klesla min. 0,5l/100km v každém režimu.
Jízda po dálnici D1!!(600km) spotřeba pod 6l/100 km. Jsou tiché, nicméně auto se zdá být dosti nejisté a nemají rády mírné (dálniční) přehuštění.
Je docela možné, že poškození vzniklo právě jízdou na této dálnici i když stav dálnice proti minulosti je o poznání lepší. V tom případě by to byla jasně vada pneumatik. Ale dokazuj to , že!!!
E shop který tyto pneumatiky prodává, dodává v ceně, pojištění pneumatik. Takže nějakou náhradu dostanu i v případě neuznání reklamace. Nicméně v případě plnění pojištění je to náhrada s uplatněním amortizace a neplatí se montáž a demontáž pneumatiky.
Prodejce „Nejlevnější pneu“ nechává na rozhodnutí zákazníka, jaký způsob uplatní, což se mně vůbec nelíbí. Osobně mně trvalo několik dní než jsem tento systém pochopil.
Protože mám na autě ještě tři stejné pneumatiku, dokoupím opět čtvrtou. Je to nejlevnější možnost.
Jinak bych je již nikdy nekupoval.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? orwell, aliendrone, JirinaM před 1987 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já bych to dal na reklamaci. Může to být sice i chyba řidiče, ale to bych spíš viděl v trhlině podélné a ne takto.
0 Nominace Nahlásit |
Bočnice takto u relativně nových pneumatik nepraskají. Vlastně ani ne u starších. To vše za předpokladu, že pneu nebylo podhuštěné a neutrpělo nějaké trauma. Zůstalo pneu nahuštěné? Nebo si mohl někdo dát prácičku s nožem? Reklamovat!
Upravil/a: Kepler
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, marci1, aliendrone
před 1988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli vidím dobře, tak je to z vnitřní strany pneu. To by byla fak blbá prácička nějakýho vandala. S poškozením vinou řidiče je to podobné.
Je to vyboulené? I tak bych to asi reklamoval. Lepší bejt živej za blba, než mrtvej vlastně reálnej blb…
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, mosoj, aliendrone
před 1988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tohle nevidím poprvé. Je to způsobeno mechanicky (žádný nůž, to je při zvětšení očividné z nerovnosti, notabene jde o VNITŘNÍ stranu pneu, jak je z disku zřejmé – KDO by se tak namáhal, když zvenku to jde MNOHEM lépe), pravděpodobná příčina přejezd přes výmol či výtluk.
Vím, že z první jednoho napadne, že by měla trhlina být souběžná s obvodem kola (pojezdovým třením/drhnutím bočnice „o něco“ – to by měla tvar prohnutý do obráceného „U“, půlměsíčku), nicméně nejspíš vznikla prudkým hlubokým příčným stlačením pneu (nárazem). Celkem spolehlivě to zajistí i rychlé přejetí prasácého železničního přejezdu, natož hluboká díra ve vozovce. Jestli reklamovat – no zkusit to můžeš (za zkoušku nic nedáš), já neuspěl. :)
0 Nominace Nahlásit |
Kdy je pneu vyrobena. Když je to z Číny může tam být více sazí a méně kaučuku, rovněž kde a jak je pneumatika uložena než se dostane do prodeje.
Soused si hrdě zakoupil asijské klíče v supermarketu a po týdnu se rozhovořil mají velkou výhodu, utahuji třináctkou a dále mám matice číslo 14 náct, nemusím hledat 14 náct, třinácka se upravila.
0
před 1987 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Takhle už bylo více různých pneumatik, přesně takto většinou, když
řidič najel na něco ostrého, nebo tomu někdo pomohl,a le to by bylo
z venku pak spíše.
Tak pokud ti to uznají, buď rád.
0
před 1952 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Elkone, už vidím, jak někdo klečí u auta a láme si ruku s nožíkem aby z vnitřní strany poškodil pneu. Hahahahaha…
Neřekl jsem, že to může výt jedině vada. Ale rozhodně to není úmyslné poškození. Spíše bych se klonil k tomu, co píše Aliendrone: Poškození např. ve výtluku. Při přejezdu kolejí taky není vyloučeno, že mže z kolejiště něco trčet. Typicky betonové panely s uloženými kolejnicemi nají takový ocelový vinglík přes okraj ke kolejnici. Ten se umí hezky uvolnit a pak pružně trčí několik centimetrů. Umí se tak vymrštit, že poškodí i projíždějící tramvaj. Zažil jsem to.
Edison: podle čeho soudíš, že je to z vnitřní strany? Mně to tak nepřijde ani podle disku. Že by v pneuservisu byli takoví tupci a obuli to opačně? Rozměr pneumatik musí být viditelný z vnější strany.
Podle toho kousku středu, co je na obrázku vidět. Jsolu to liťáky, paprsky ležej (podle vzálenosti paprsků se středem od silnice, nebo co to je…) vnejší stranou na silnici. Odlehčení příruby je taky zevnitř. Otvory pro šrouby nemaj kužel.
Kepler>>> To, že vidíš rozměr pneu na fotce je fajn, on je ale po OBOU stranách, víš? Stejně tak jako značka pneu (ta je MNOHEM větší – to víš, reklama) atd. Navíc to vypadá na pneu se symetrickým desénem (nejsem si 100% jist, není to dobře vidět, ale na 90% jo) a tam je fuk, jak to nasadíš. ;) :)
Edison>>> Jakkoliv je tvá úvaha s kužely správná, JAK jsi přišel na ty šrouby? Klidně to mohou být MATICE. ;) :D :D
Ježiš – zítra bude ale MOC HEZKY! Nasrat Keplera ještě než ten nešťastník skoro hladovějící a na kost vyhublý vejminkář VYFIČÍ TRYSKÁČEM z prostředků nuzného českého důchodu válet si šunky [o lihovinách, swingers párty a povětrných ženštinách nemluvě] rovnou do ZAHRANIČNÍHO WELLNESSU (!!! :D), zatímco já zůstanu smrdět v Práglu „Arbeit macht frei!“ a ještě nádavkem vzít i Edisona – to už jednoho potěší! ;) :D :D ;)
A není to fuk? Podstatné přeci je, že to má kužel, což mj. ukazuje, že to poškození je z vnitřní strany pneu.
S ohledem na princip tvého objasnění Keplerovi je, ale s ohledem na zítřejší počasí je to ABSOLUTNĚ ZÁSADNÍ! ;) :D :D