Asi po dvou kilometrech jízdy jsem zjistil,že jsem jel s ruční brzdou.Hned jsem ručku povolil a zároveň jsem ucítil smrad v kabině z té brzdy.Dal jsem puzu a pka jsem ozkoušel,jesti to brzdi když nechám auto stát v kopci.Auto stojí a nerozjede se a brzdy normálně brzdí.Myslíte,že se ničeho nemusím obávat.Zádní brzdy mám bubnové.Něco podobného se mě i stává na dálnici,hlavně v německu.Je tam šílenej provoz a jízda 180 km/h a hned brzda a pořád dokola,ale samozřejmě bez té ruční brzdy.
Děkuji za odpvěd´
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3970 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud dostatečně brzdí, nemusíš s tím nic dělat ani se ničeho obávat. Trošku jsi ji sedral.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to brzdí tak problém není,trochu jsi sice odrbal pakny ,proto taky ten smrad,ale bubnový brzdy všeobecně moc nebrzdí,takže ty pakny neodrbeš tolik.Ono také záleží jak byly před jízdou na ručku seřízeny.Jinak jízda na růčku může způsobit požár .Třením vzniká teplo a dokáže to zapálit gumu-kolo. Je to častá příčina požárů návěsu kamionů.
0 Nominace Nahlásit |
Zase tolik se nestalo, i když pro rychlejší ochlazení bubnu by spíše pomohlo odbrzdit parkovací brzdu a jet s tím chvíli pokud možno tak, abys na brzdu nemusel šlápnout… Když zastavíš s tím, že je buben rozžhavený, bude takto špatně chladnout a pneu to nemusí vydržet…
A ten popis jízdy po Německé dálnici je asi bez komentáře… V takovýchto podmínkách já pojedu klidně 130–140, ušetřím za palivo, za brzdové obložení, celkově moje auto vydrží déle, v cíli budeme stejně a ještě ušetřím PHM…
Dej si pozor, ať jednou tvé auto nezačne brzdit kovem – je to jedno z největších a nejčastějších pochybení netechnických osob s řidičákem…
0
před 3970 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mládku, klídek, bude to dobré. Páč kdybyste měl opravdu zataženou
ruční brzdu, tak se nerozjedete. Bylo asi jen trošku zabržděno. Takových
případů již bylo, nic si z toho nedělejte.
Auto je na podobné stavěno..
0
před 3970 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek