Babičce se polámala po 2 a půl letech sledování televize a strýc jí řekl, že samsungy jsou nejporuchovější televize a že jsme to vůbec neměli na internetu kupovat. Ptal se jí, kolik by do opravy maximálně chtěla investovat a ona mu řekla, že 1500, přitom televize stála 7500. Myslíte, že tito lidé uvažují normálně?
Zajímavá 0 před 3049 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Budu mít asi štěstí na výběr televizí. Po roce 1990 jsem si koupil tv Toshibu a ta šlapala, jen u mne, 15 let a pak jsem ji prodal. Jediná věc u ní byla za závadu, že byl vymačkaný ovladač. Poté jsem si koupil placatou Samsung a ta už běží (denně) 11 let bez poruchy.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Tvrdenie, že práve Samsung vyrába najporuchovejšie televízie je len
súčasťou konkurenčného mediálneho boja o zisk, o miesto na trhu,
o zákazníka, aký prebieha medzi všetkými výrobcami…
Obchodná stratégia firiem, aj tých vyrábajúcich elektroniku, je predávať
svoje výrobky. V tomto zmysle je nastavená životnosť týchto produktov (aj
televízorov), bez ohľadu na výrobcu, aby sa nevyrábalo na sklad (pasívna,
stratová ekonomika), ale na trh (aktívna, zisková ekonomika).
Sledujete odborné testy, robené renomovanými skúšobňami, ajhľa, aj tieto
sa líšia v hodnotení toho istého výrobku…
Sledujete agentúru JPP (jedna pani povedala…) a ich odborné dobrozdanie si
nevie túto značku vynachváliť pre kvalitu a súčasne jej nevedia prísť na
meno pre jej kazivosť…
Je možné, že ste narazili na kazivý výrobok vyrobený v pondelok, alebo
piatok, keď ľudia sú ešte/už mysľou na víkende, alebo na výborný
výrobok vyrobený v čase najväčšieho sústredenia a pracovnej pohody, ako
to opisuje spisovateľ Arthur Hailey vo svojich dielach…
Stratégia výrobcov neustále útočí na svojich zákazníkov zmenami
vysielacích systémov televíznych okruhov (analog/DVBt/dvbt2/statelit xxx)
pripojenie na internet, možnosťami interaktivity, ale aj hrozbami
prichádzajúcime do vášho televízneho domova, a ďalšími vychytávkami.
Pred opravou si musí smutný majiteľ pokazeného televízora zhodnotiť, či
bude zvládať nové technológie tv systémov, či sa mu vôbec oplatí
investícia do opravy, prípadne koľko Kč, alebo radšej kúpiť nový
prípadne aj inú značku a do najbližšej opravy nového značkového tv
spokojne sledovať telenovely…
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Se Samsungem mám jen ty nejlepší zkušenosti a nic jiného bych ani nechtěl jako TV nebo LCD monitor.
0 Nominace Nahlásit |
zatím jsem neměl žádnou placatou televizi, která by vydržela déle než 4 roky. LG 35tis. oprava 9,5ti. Philips 25tis. oprava 3,5tis. všechny jsem nechával opravit. teď zkouším právě Samsung, jestli mě překvapí. opravář jí také dává tak 4 roky. takže bych řekl, že je to jedno, co je to za značku. stačí když odejde napájecí modul a je to za trojku.
0
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
My doma máme, teď tomu bude 10 let, jednu z prvních plazem co se tu začly objevovat zn. GoGen a musím zaklepat, zatím bez problému.
0
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Za mě teda Sony jsou nejkvalitnější Tv, máme spoustu let a ani jedna porucha!
0
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Příspěvek smazán administrátorem.