Případně otevři atlas, podívej se na mapy, kde leží nejchudší
země – a zamysli se, co mají společného. Jsou tam úrodné půdy, nebo
pouště a hory? Je tam hodně nebo málo řek? Jak často tam prší? Je tam
nějaký nerostný bohatství?
Až najdeš něco, co má hodně z chudých zemí společného, zkus se
zamyslet, co by s tím šlo dělat. Je tam moc sucho? Nedalo by se to nějak
zavlažovat? Jsou tam moc vysoké hory? Nedaly by se tam pěstovat nějaké
speciální plodiny nebo chovat zvířata, případně se zaměřit na turistiku
(→ jsou v okolí bohatší země, odkud by mohli jezdit turisté?)
Určitě ti z toho něco docvakne. A i když třeba nepřijdeš na to správný řešení, napiš učitelce, co Tě napadlo a proč. Pokud je to aspoň trošku dobrá učitelka, určitě ocení, žes na to šla po svém a snažila se to vymyslet vlastní hlavou, než to jenom vygooglit.
0 Nominace Nahlásit |
doporučujem:
Fyzickogeografické Revue
http://geografickerevue.bloguje.cz/index.php
a bakalársku prácu
http://is.muni.cz/th/175772/prif_b/bakalarska_prace.txt
0
před 5113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2637 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1349 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1066 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |