Ano, je to tak a nejen z Polska, ale i z jiných zemí. Je to pouze marketinkový tah.
0 Nominace Nahlásit |
Je to adekvátní těm agitačkám v polských marketech: „Dobre, bo polskie!“ Dobrá byla například posypová sůl v potravinách, určená na silnice, možná jen pro Poláky. Majitelé si zřejmě myslí, že co zákazník – to blbec.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Kaufland má „z lásky k Česku“ naopak barvy na vlajce ve tvaru srdce a tvrdí, že to vlajka není, že ji nesmí používat. Bílá je přece u svislé vlajky vlevo, pomůckou je abeceda, jak snad všichni víme… Takové typické, německé pokrytectví… S cílem podojit Čechy a výdělek šoupnout do Německa. Šašci.
0
před 2538 dny
|
0 Nominace Nahlásit |