Chyba je na vaší straně, že rozdíl neumíte najít. Banka samozřejmě každý pohyb eviduje a klient může všechny pohyby najít na výpisech nebo kdykoliv on-line v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
0 Nominace Nahlásit |
Mohlo se to stát několika způsoby. První je možnost, že došlo k nějakému technickému problému nebo chybě v systému banky. Druhým možným vysvětlením je, že byla stržena nějaká malá poplatek nebo úrok, který se nemusí objevit na výpisu. Jako třetí možnost, někdo mohl provést transakci na váš účet bez vašeho vědomí. V každém případě byste měl/a kontaktovat svou banku a vyžádat si vysvětlení.
0
před 8 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, tak jsou tady prakticky jen dvě možnosti:
0
před 8 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pětadváca, fakticky seš přesvědčený, že se z konečného zůstatku nemůže ztratit částka, aniž by o ni byl jakýkoli záznam v evidenci/ ve výpisu v internetovém nebo mobilním bankovnictví? 😦
Samozřejmě. Banka má evidenci trochu lepší než je sešitek p. Karla46 s výdaji a účtenkami. Zároveň nejjednodušší vysvětlení je obvykle to správné. Takže nejpravděpodobněji se buď Karel přepočítal nebo si banka strhla nějaký poplateček.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |