Je součástí karburátoru i vstřikovacích systémů a je ovládána plynovým pedálem. Někoho posaď za volant, ať při vypnutém motoru šlape na plyn. Ty koukej pod kapotu a tam kde se to hýbe, tam to je. Platí to, pokud nemáš přetržené lanko plynu a pod.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1524 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nemusíš ji najít ani za milion let, pokud to bude diesel. (jakkoliv některé diesely ji mají třeba kvůli regulaci podtlaku v sání/bezpečnostní prvek bránící „dieselsplašení“. ;) :D :D
Škrtící klapka u zážehových motorů je součástí komplexnějšího mechanismu vzduchové přívěry a ten je umístněn zpravidla přímo na parozích sacího potrubí, bez ohledu na to, jestli je přímo ovládán bowdenem [běžné u karbeců] či elektronicky [u stříkaček].
Někdy jich může být vícero, obvyklé to je u víceřadých a víceválcových motorů (od V6 více), kde jsou válce situovány dvojřadě (po třech) do písmene „V“ a každá z řad má svoji vlastní regulaci přívodu vzduchu (včetně dalších propriet jako turba atd.).
0 Nominace Nahlásit |
Keplere, ono těch škrtících klapek je několik druhů, a představ si, že ne všechny mají lanka.