Aukce, bazar, kontakty. Jinak se většinou neprodává nic moc starého v běžných obchodních sítích jak pár let kvůli malicherné oblíbenosti pouze nového zboží.
0 Nominace Nahlásit |
To máš asi smůlu, protože neprodané zboží se likviduje, aby nezabíralo místo ve skladech. Také jsem se dověděl jednu zajímavost z oblasti marketingu. Např. renomovaná značka, která vyrábí třeba fotoaparáty, nasadí při příchodu výrobku na trh cenu, kterou nějakou dobu drží. Po určité době nasadí slevu, to pak ještě třeba zopakuje. Dále už ale níže s cenou nejde, výrobky stáhne z trhu a sešrotuje. Podbízení hodně nízkou cenou by prý poškodilo dobré jméno firmy. Za dobu co byl výrobek na trhu, se takový tah vyplatí, protože výdělek bohatě pokryje tu likvidaci. Když vezmeme v potaz výrobní náklady čehokoli a skutečné ceny, za které se pak výrobky prodávají, tak to dává smysl.
0 Nominace Nahlásit |