Pokud je balík poškozený, příjemce ho nemusí převzít, nicméně v každém případě je třeba při převzetí sepsat protokol o poškození.
4Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, jáára, marci1, WoIfy
před 3606 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Poškozený balík reklamuje u dopravce ten, kdo si objednal přepravu. Přepravu si obvykle objednává odesílatel, a tak budeme dále uvažovat tuto variantu.
Pokud balík příjemce nepřevezme, vrátí se odesílateli a ten už si to má vyřešit s dopravcem. Příjemce by jen měl napsat odesílateli, že balík nepřevzal, protože byl poškozen.
Pokud balík příjemce převezme a až pak zjistí, že je poškozen obal, měl by neprodleně kontaktovat přepravce a sepsat s ním protokol ještě před rozbalením balíku. Po sepsání protokolu může s přepravcem balík rozbalit a překontrolovat obsah. Pokud je obsah v pořádku, není co řešit. Pokud obsah v pořádku není, zapíše se to do protokolu a balík se buď hned nebo následně vrací odesílateli i s kopií protokolu. Tím jsou dány podklady pro pojišťovnu dopravce a obvykle s tím není problém.
Pokud byl vnější obal balíku v pořádku a je poškozen jen obsah, řeší se to jako klasická reklamace u odesílatele. Je dobré vyfotografovat způsob zabalení balíku, protože nejčastěji je chyba na straně odesílatele, který zásilku špatně zabalil a je to tak jeho problém.
Takže v každém případě z problému s poškozeným balíkem vybruslí příjemce. Jen ho to stojí čas. Peníze (nebo náhradní zásilku) by měl dříve nebo později dostat zpět.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je poškozený na první pohled, tak ho příjemce odmítne převzít, pokud je poškozený pouze obsah a jedná se o koupi nějaké věci, tak to reklamujte prodejci, pokud se jedná o soukromý balík, reklamuje ho příjemce na poště, těžko se to dokazuje, pošta většinou nic nezaplatí:-((( odkáže vás na to, že jste si ho měli pojistit:-(((
0
před 3606 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek