Hradí vždy ten kdo posílá. Pokud je reklamace uznána, lze následně vymáhat náklady a to i ty na zaslání k reklamaci.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud bude reklamace uznaná, máte právo na náhradu nákladů spojenejch s přepravou zboží dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
0
před 1570 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud vám reklamace nebude uznána, může vám prodejce účtovat náklady
spojené s diagnostikou závady. Pokud si zařízení zákazník zboží
poškodí sám neodbornou manipulací apod.
Často mi zákazníci zasílají zboží na reklamaci, my musíme jako prodejci
zboží na své náklady zaslat přímému dodavateli na reklamaci a ten
v případě zamítnutí nároku na reklamaci, nám účtuje práce servisního
technika, u elektroniky to může být i několik hod práce. Na naše a ni
dodavatele náklady to pochopitelně být nemůže.
Je tedy potřeba aby zákazník sám před reklamací posoudil, zda závada
nevznikla z jeho strany.
Stejně tak u elektrického zařízení (NEZAKONČENÉ SÍŤOVOU ZÁSTRČKOU) a
elektroinstalačního materiálu, je potřeba mít k doložení revizní
zprávu, že bylo zprovozněné ELEKTRICKÉ zařízení před spuštěním
v souladu s ČSN 33 2000 – čl. 134.2 a byla provedena výchozí revize
elektro.
0
před 7 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek