Bez udání důvodu vrátíte balíček, který jste předně od dopravce převzali. Ovšem zaslání zpět odesílateli bude něco stát a tak vám nezbude, než poskytovateli doručovatelských služeb zaplatit. Ovšem kdo toto sumu nakonec zaplatí?
Anebo při vracení zboží v zákonné lhůtě vzniká nárok na zpětný svoz či jinou službu na vrub odesílatele?
Logicky mně vyplývá vhodnost připsání této platby na vrub příjemce/zákazníka. Třeba proto, aby si lidé nedělali z e-shopů šprťouchlata, bo kupř. často někam posílat na své náklady pračku a podobné spotřebiče a později si je zase ve vlastním e-shopu sám vybalovat bez nároku na náhradu čehokoli, vč. poštovného, by mně asi dlouho nebavilo.
Není za určitých okolností doba 14 dnů na vracení zboží bez udání důvodu pro e-shop vlastně „likvidační“? Za podmínek, že by se určitá spiklenecká skupina na e-shop „domluvila“?
NEZODPOVĚZENÁ OTÁZKA.
Nikdo neví?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? dust8 před 1578 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zjednodušeně zaplatí vždy ten kdo posílá. Trochu jiná situace je pokud se jedná o reklamaci. Při zaslání zpět opět platí odesílatel, pokud však reklamace byla uznána, můžeš po prodejci následně požadovat náhradu všech nákladů, tedy i poštovného. Pokud e-schop nebude chtít toto uhradit, je možné náhradu požadovat i soudně. Problém je ale většinou v tom, že výše poštovného neni až tak velká suma, aby se chtěl někdo soudit, popřípadě platit všechny soudní výlohy, prřčávníkaq a podobně.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek