Zdravím…včera mi od eshopu, kde jsem jako dopravce zvolil uloženku, přišel email, kde stalo: dnes vasi objednávku předáváme vámi zvolenému dopravci. Ovšem…od uloženky mi zatím nic nepřišlo ani den poté.. na stránkách uloženky jsem četl, že dají vědět když zboží přeberou.je to normální? Díky
Zajímavá 0 před 2029 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Po převzetí zásilky k přepravě bys měl dostat od Uloženky přepravní kód zásilky, pomocí kterého bys měl mít možnost zásilku sledovat na jejích stránkách. Jestli jsi kód nedostal, je něco špatně. Zavolej do obchodu.
0 Nominace Nahlásit |
No, jestli to zboží opravdu prodali dopravci, tak jej už asi neuvidíte. Pevně věřím, že je jen předali. Informace, že zboží bylo předáno na adresu uložení, by měl poslat e-shop, nikoliv úložna. Nebo se vám ozve sám dopravce, že to máte tam. Den zpoždění nic neznamená, někdy to trvá o něco déle. Vydržať!
0 Nominace Nahlásit |
Asi ještě nepředali…
Nebo předali nesprávné kontaktní údaje…
Nebo je někde nějaká jiná chyba…
maily, které jsem nedávno dostával já:
So 23:03 obchodník děkujeme za nákup
Po 8:42 obchodník Objednávka zpracovávána
Po 15:13 obchodník Zboží předáno
Po 16:00 ulozenka Převzali jsme
Út 13:51 ulozenka Zásilka připravena na výdejním místě
0 Nominace Nahlásit |
Při sjednání obchodu jsi dostal všechny informace. Nechápu proč se plašíš. Jak bude objednávka připravená, dostaneš echo.
0
před 2029 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vydrž, trvá to pár dní. Z Uloženky se ti ozvou, pošlou kód, že mají zásilku a že si ji můžeš vyzvednout.
0
před 2029 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Keplere: Omyl. E-shop oznamuje předání zboží dopravci. Další informace už posílá dopravce. Je to tak u ulozenky, zásilkovny, PPL, pošty,… Nevím o nikom, kdo by to měl jinak.