Není to tak dávno, co v bedně říkali, že by se měl zavést předmět obdobný občanské nauce, ve kterém by se děti učili, jak funguje stát, co je sociologie a další důležité věci, ale taky jak rozpoznat fakenews od jiných zpráv. Ale to se dá třeba i v češtině, žejo.
Takových předmětů by se mělo zavést (i místo některých
stávajících) :P
Třeba rétorika, finanční gramotnost a ekonomie (i na neekonomkách),
politologie a chod světa, umění prodávat (opomíjená schopnost a přece
skoro všechno stojí na ni a každý ji chtě nechtě používá –
nevědomky),… po*er je, že do školy se důležité a užitečné
věci/předměty moc nehodí. Proč? to nevím, ale je tomu tak.. :/
Smyslem školy většinou není, aby žák zlepšil nějaké své schopnosti,
aby rozšířil své obzory, své inteligence a nabyl užitečné znalosti.
Jejím cílem je, aby ji žák úspěšně absolvoval (ať už to znamená
cokoli, ale rozhodně to není založené na zlepšení něajakých žákových
kvalit).
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1315 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |