Zakoupeno v kamenné pobočce, bez objednání/rezervace na dálku.
Mimochodem, kamenná cena je dražší, než ta e-shopová, co jsem zjistil po
kontrole.
Doplňuji, že jsem zjistil, že i když bylo zakoupeno v kamenné prodejně, tak mi prodejce vystavil daňový doklad na obj. z e-shopu.
Zajímavá 0 před 1337 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
An, můžeš pokud prokážeš, že jsi návod nedostal. Má logiku, že zboží v kamenném obchodě je dražší, než na e-schopu.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli je danovy doklad na objednavku z eshopu a je to mene nez dva tydny, tsk mu produkt vratte a je vystarano.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 1337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejdřív bych kontaktovala firmu, nejlépe E-mailem, uvedla fakta o koupi, a požádala o chybějící český návod. Stalo se mi, že u přístroje, který stál přes 3000, byl český návod pro předchozí typ přístroje, tedy úplně k nepoužití. Prodejci se omlouvali, a rychle sjednali nápravu.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 1337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… a to jdi nevěděl při koupi ??? „… na pozdější reklamace nebude
brán zřetel“ …
… NE, nemůžeš jej vrátit, není to důvod k vrácení, měl jsi jej
požadovat …
… „Prodejce má povinnost poskytnout spotřebiteli návod v písemné
formě a českém jazyce, nejsou-li pravidla užití výrobku obecně
známá.“
… „podle § 9 je prodejce povinen řádně informovat spotřebitele
o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb.
To je zejména důležité pro ty vlastnosti produktu, které nejsou
zjistitelné na první pohled, ale které mohou mít vliv na použití výrobku.
Prodávající je dále povinen spotřebitele informovat o způsobu použití a
údržby výrobku a o případném nebezpečí, které vyplývá z jeho
nesprávného použití či údržby, jakož i o rizikách souvisejících
s poskytovanou službou. Jestliže je to pak potřebné s ohledem na povahu
výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit,
aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly
srozumitelné. Nutno upozornit, že takovýto návod musí být v českém
jazyce. Výše uvedené informační povinnosti se však týkají pouze
výrobků, u kterých může mít taková informace pro spotřebitele význam.
Nevztahují se tedy na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé
skutečnosti.“
0
před 1337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mc Merkurion: Ne, nevěděl jsem v době nákupu, že výrobek nemá český návod. Jde zrovna o artikl, kde není ovládání/používání výrobku z logiky věci vyplývající, jinak bych to neřešil. Též mi byl vystaven daňový doklad, který se tváří jako objednávka z e-shopu, i když jsem výrobek zakupoval osobně v kamenné prodejně, bez předchozí objednávky/rezervace. Takže bych mohl bez důvodu odstoupit od KS do14 dnů, když prodejce postupoval takto a prodej artiklu, který si nejsem jist, zda je v nynější době restrikcemi prodejný, obešel jako výdej z e-shopu.
… líná huba, holý neštěstí >>> když nevim jak se co
používá, nestydim se zeptat …
… co je psáno, to je dáno >>> když je papír z eshopu, platěj
pravidla pro eshp …