Ahojte,
šla jsem si do drogerie koupit určitý výrobek, u kterého byla cena
169,–. Když jsem ovšem platila, byla mi naúčtována cena 199,–Zeptala
jsem se prodavačky, co to má znamenat a ona že se stala chyba,a je to
výrobek za 199,–.Mám se dožadovat příšte vydání výrobku za tu cenu,
kterou měli uvedenou? Nejde mi o blbých 30Kč, ale dle mě je to klamavé
označení a je to chyba jejich, ne? Tak ať platí. Co vy na to?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5304 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano měli by Vám to prodat za cenu jaká je uvedená na regálu. Je to
jejich problém.
Sám jsem to asi dvakrát uhádal, ale byl jsem v celém obchoďáku za
zločince i pro ostatní zákazníky. Naposled jsem to vzdal a zaplatil co
chtěli u kasy, ale správně to není. Chování ostatních zákazníků
nechápu, nebo jsme opravdu takoví berani ??
Doplňuji:
Samozřejmě je to tak. Na druhé straně to zaplatí ten pracovník, který to
popletl.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
To by byla voda na můj mlýn. V tom se úplně vyžívám.
Dle zákona na ochranu spotřebitele je platná cena uvedená u nebo na
zboží. To, že mají někde chybu je jejich věc.
Pozor však na přesné označení na cenovce (souhlasit musí gramáž,
velikost balení a další údaje).
V žádném případě bych neplatil 199 ale pouze 169,–Kč!!!
Taky mi nejde o „blbých“ 30 korun, ale o princip.
0 Nominace Nahlásit |
Mnohokrát jsem si všiml,asi jako každý – když se spletou,zmýlí
se – vždy ve svůj prospěch.
Jsou to ale náhody.
3Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, annas, rynek878
před 5303 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě bych to jen tak nenechála.Jednou se mi to stalo v Hypernově když jsem dělala nákup a kupovala jsem si boty.Po zaplacení se mi zdálo,že platím nějak moc peněz a tak jsem se podívala na účtenku kde byla cena za boty 699 a měla být za 399 kč a tak jsem zašla na informace a řekla jim že mám na účtence uvedenou jinou cenu než je v letáku.Tak se mi omluvili vrátily mi peníze a já si je pak koupila jinde.Ted když jdu nakoupit tak si cenu zjištuji na sloupu v obchodě abych věděla kolik co stojí.
0 Nominace Nahlásit |
Přesně jak říká kolegyně. Nenechte se. I když je to jen 30 Kč, i to jsou nějaké peníze a nebudete jim je tam přeci nechávat jen tak! Prodavačce ukažte, že je tam opravdu napsaná cena 169Kč. Nevím, v jaké drogerii jste byla, ale v několika drogeriích je to takto: Když prodavačky dají pod výrobek jinou cenu, než doopravdy ta věc stojí, dají Vám něco jako omluvu. Mojí kamarádce třeba dali řasenku, druhé zase slevu a potom jí podruhé dali takový bonus, že když u věci, kterou chtěla byla levnější cena, než to ve skutečnost stálo, zaplatila tu nižší cenu. V každém případě se nedejte. Klidně si zajděte za vedoucím. Máte na to právo. Do budoucna Vám v tomto přeji mnoho štěstí, jelikož řešení podobných situací a ještě k tomu s vedoucími, je někdy opravdu o nervy… 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Taky se mi to stalo,reklamoval jsem a uspel jsem. dali mi omluvny šek na utratu 50kč . Nedejte se,je to jejich problem.Vy platite jen cenu kterou maji uvedenou u zbozi.Ostatni je jejich problem…
0 Nominace Nahlásit |
podla zákona platí regálová cena, ak je vyššia než v pokladni platí pokladňová cena. Vždy platí nižšia.
0 Nominace Nahlásit |
já bych se bránila..taky se mi to už kolikrát stalo a zatím mi dali za pravdu…
0
před 5304 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zrovna vcera jsem si kupoval nejaky vyrobek,co byl slevnen ajeste dalsi veci.Mel jsem pripravene penize tak akorat,aby pokryly naklady,ale cena byla cca o 30 kc vyssi.Zaplatil jsem ,byla za mnou jiz rada lidi a ve dverich jsem si kontroloval uctenku a cena byla puvodni pred slevou,tak jsem sel zpet a penize mi s omluvou vratili.
0
před 5303 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Byla o tom i reportáž v Obč.judu. Platí cena uvedená u zboží nebo
na zboží.
Pokud to nemají v systému, je to jejich chyba.
Mně to také rozčiluje, jde mi o princip.
Přeju pevné nervy.
0
před 5303 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek