Pokud má jen jeden, jak se řeší případ, kdy musí neprodleně po přistání opět vystartovat? Jak potom brzdí při dalším přistání?
Zajímavá 0 před 2906 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já, co jsem zatím viděl, tak měla jenom jeden, pokud vůbec. Vše určuje délka přistávací dráhy. Dokonce i raketoplán s dvojnásobnou přistávací rychlostí brzdící padák většinou nepotřeboval. Pokud stíhačka musela přistát, pak kvůli doplnění paliva a munice a během té doby jistě nebyl problém nainstalovat nový padák. Vícenásobné padáky se používají jen při shazování extrémně těžkých nákladů, nebo např. při přistání amerických návratových modulů do oceánu z oběžné dráhy.
2Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, jáára
před 2906 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Liší se podle typu stíhačky, nejčastěji jeden, ale mohou být dva, různé konstrukce, postupně vypuštěné a uvolněné. Obecně se brzdící padáky u stíhaček používají zřídka. Na zemi k tomu není důvod a na letadlových lodích se stíhačka brzdí spíše záchytným lanem.
2Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, Kepler
před 2906 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pri pristávaní sa padák pri určitej rýchlosti „odtrháva“.Samotný
padák nie je ucelená kopula ako u výsadkára, ale je vytvorená z pásov,
medzi ktorými sú medzery, inač by sa roztrhali hneď pri
„vystrelení“
zvyčajne býva jeden, ale pri niektorých typoch som videla aj 2, nepočítam
„vyťahováčik“ tj malý padáčik, ktorý vyťahuje ten veľký
Pred štartom tam dajú nové skontrolované a zbalené.
Stačí ísť k letisku pri lietaní a všetko vidíte.
Dodatok:
Dosť času som strávila pri letiskách, nielen u nás…
„Dokonce i raketoplán s dvojnásobnou přistávací rychlostí brzdící padák většinou nepotřeboval.“ preto ich má 3 (je Buran raketoplán?) http://www.strangemilitary.com/images/content/145776.jpg
Upravil/a: led
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 2906 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek